Love Nature - Neem een abonnement...

hutjeflut

Forum Gebruiker
Berichten
660
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Zoals de titel al zegt. Als ik naar love nature ga staart er : neem een abonnement op deze zender via Ziggo.nl/extrazenders.
Ik heb het plus pakket al en tot 2 dagen geleden werkte de zender ook gewoon.

Gekker nog via ziggo go werkt de zender gewoon en als ik op de horizon box vanaf het begin start of terug kijk werkt het ook gewoon.
Restarten helpt ook niet zoals gewoonlijk al moet je dat toch proberen anders krijg je dat standaard praatje te horen.
Een factory reset ga ik echt niet doen want dan ben ik weer de hele dag bezig met de box configureren en zou bovendien niet nodig moeten zijn.

Zijn er anderen die er last van hebben of last van gehad hebben met zenders en een mogelijke oplossing hebben?
 
Mogelijke oplossing: mediabox enkele minuten stroomloos maken.

Heeft de helpdesk je geen herstelsignaal gestuurd?
 
hoi,

hier is het zelfde het geval met de zender Love Nature in HD-kwaliteit op voorkeuzekanaal 205.

ook Ik heb het Movies & Series XL pakket al en tot 2 dagen geleden werkte de zender hier ook gewoon.

het van de stroom halen gedurende een paar minuten heeft geen verandering gegeven

hoop dat dit snel wordt opgelost want dit is irritant
 
hier ook hetzelfde (neem abonnement op deze zender)
 
Zou je aan Ziggo kunnen vragen.....
23038
 
hoi,

na en mail hierover aan ziggo werd ik vandaag terug gebeld door ziggo en is het probleem opgelost.
men heeft de rechten voor deze zender opnieuw naar mijn box gestuurd , waarna ik binnen een uur weer beeld had op deze zender en de melding: neem een abonnement op deze zender via ziggo.nl/extrazenders is verdwenen.

wel is sinds gisteren de mogelijkheid om terug te kijken via replay niet meer aanwezig in de tv gids voor deze zender
 
Terug
Bovenaan