• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

smart tv en vreemde signaal foutemedling


alby72

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
103
beste allemaal,
ik zal proberen mijn probleem uit te leggen
ik heb een samsung KS8000 smart tv met Cam en kaart
heb 1 jaar ziggotv met plezier gekeken en nog nooit een probleem mee gehad
since een week gebeurd iets heel raars. ik ga mijn tv aanzetten en krijg gelijk een foute melding dat er geen kabel signaal is . best vreemd want ik heb helemaaal niks aan veranderd. het tv blijft vragen om nieuwe kanalen te gaan instellen en zoeken. Nou, als ik ga de melding weigeren , na ongeveer 4 a 5 minuten, het signaal komt gewoon spontaan terug......best vreemd toch? als er geen signaal is?
ben zelfs buitelander ik ik kijk weining NL tv maar als ik in de tussentijd wil bvb netflix kijken, het beeld gaat ineens een en weer flikkeren ( soort heel snel aan en uit). het lijkt als de tv het kabelsignaal aan het zoeken is. zoals gezegd, naar een tijd komt het tv signaal gewoon terug als maar niks gebeurd is
ik snap er helemaal niks van. heb ook geprobeerd met een nieuwe kabel en zonder Cam en card maar het probleem blijft hetzelfde
het lijkt alsof het signaal op gang moet komen en duurt een aantal minuten voordat binnen is. tot een week geleden nog nooit zo iets meegemaakt
iemand eigen idee wat kan er zijn?

bedankt alvast
MVG
Alberto
p.s. cam en tv zijn geupdated met laastste software
 
Laatst bewerkt:
Topicstarter
Topicstarter
A

alby72

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
103
heb inmiddels het probleem zelfs gevonden
het was in de tv and niet met ziggo signaal
ik heb alles uit de stroom gehaald en de tv reset naar fabriek instellingen en het probleem lijkt opgelost te zijn
gr