Geforceerde verandering van pakket en kosten

Ik zou teruggezet kunnen worden op een 200/20 connectie, maar ik zou wel een aantal zenders verliezen.

Zonder gegevens blijft het altijd een gokje, maar ik vermoed dat er miscommunicatie is ontstaan of je hebt verkeerde info gekregen. In dat geval sorry.

Ja, het pakket dat jij hebt passen we aan. Maar dat gaat in dit geval alleen om de snelheid, niet de zenders. Als 250 Mbit/s al aan de hoge kant is kan je terug naar 200Mbit/s. Wil je jouw zenders behouden en geen vaste telefonie dan kom je uit op Internet & TV Complete (zonder vast bellen) voor € 63.50 per maand. In beide gevallen blijf je met tv op Complete en kan je naar dezelfde zenders blijven kijken.

Mochten we je kunnen helpen met het maken van een keuze dan mag je altijd een privébericht sturen met daarin jouw gegevens.
 
Zonder gegevens blijft het altijd een gokje, maar ik vermoed dat er miscommunicatie is ontstaan of je hebt verkeerde info gekregen. In dat geval sorry.

Ja, het pakket dat jij hebt passen we aan. Maar dat gaat in dit geval alleen om de snelheid, niet de zenders. Als 250 Mbit/s al aan de hoge kant is kan je terug naar 200Mbit/s. Wil je jouw zenders behouden en geen vaste telefonie dan kom je uit op Internet & TV Complete (zonder vast bellen) voor € 63.50 per maand. In beide gevallen blijf je met tv op Complete en kan je naar dezelfde zenders blijven kijken.

Mochten we je kunnen helpen met het maken van een keuze dan mag je altijd een privébericht sturen met daarin jouw gegevens.

Kijk en dit is nu het grote probleem bij het huidige Ziggo/UPC mensen die je aan de telefoon krijgt, zeg dit en dat of ze weten het domweg niet, en ja webcare lost het dan wel op, maar je word daar als klant wel gefrusteerd van.
Had laats ook een probleempje, en ja ik had al wel een oud abonnement zou beter een nieuw kunnen nemen (zit in oud Ziggo) Ik zeg ja maar dan kan ik niet meer downloaden met de nieuws server van Ziggo (news.ziggo.nl) het antwoord, jawel je kunt via je browser gewoon downloaden. heb ze toen naar een link verwezen op een forum, dat je als oud lid van Ziggo overstap op een nieuw abonnement je news server verliest.
Daar komt nog bij als je wel overstapt dat je niets meer kan kopen van hun, maar moet huren en dat kan aardig wat geld kosten.
Voorbeeld in het verleden kon je Smartcards kopen a 20euro of zoiets soms nog minder en heb er ook weleens een gratis gekregen van Ziggo.
Maar 5 maal 20 is 100Euro eenmalig, of 5 maal 2Euro huren is 10 Euro per maand, 120 Euro per jaar, ben nu ongeveer 25 jaar lid zo dan nu al 3000,00 Euro kwijt zijn geweest aan mijn smartcard huur. Tel uit je winst.
Degene die ik aan de telefoon had heeft mij uiteindelijk wel gelijk geven, dat was het enige positieve.
Groetjes.
 
Niet alleen Ziggo. Alle helpdesken worden tegenwoordig bezet door uitzendkrachten(uitzonderingen daargelaten) met 0,0 affiniteit met het bedrijf. Zitten er een jaar en dan weer weg.
 
Kijk en dit is nu het grote probleem bij het huidige Ziggo/UPC mensen die je aan de telefoon krijgt, zeg dit en dat of ze weten het domweg niet, en ja webcare lost het dan wel op, maar je word daar als klant wel gefrusteerd van.
Had laats ook een probleempje, en ja ik had al wel een oud abonnement zou beter een nieuw kunnen nemen (zit in oud Ziggo) Ik zeg ja maar dan kan ik niet meer downloaden met de nieuws server van Ziggo (news.ziggo.nl) het antwoord, jawel je kunt via je browser gewoon downloaden. heb ze toen naar een link verwezen op een forum, dat je als oud lid van Ziggo overstap op een nieuw abonnement je news server verliest.
Daar komt nog bij als je wel overstapt dat je niets meer kan kopen van hun, maar moet huren en dat kan aardig wat geld kosten.
Voorbeeld in het verleden kon je Smartcards kopen a 20euro of zoiets soms nog minder en heb er ook weleens een gratis gekregen van Ziggo.
Maar 5 maal 20 is 100Euro eenmalig, of 5 maal 2Euro huren is 10 Euro per maand, 120 Euro per jaar, ben nu ongeveer 25 jaar lid zo dan nu al 3000,00 Euro kwijt zijn geweest aan mijn smartcard huur. Tel uit je winst.
Degene die ik aan de telefoon had heeft mij uiteindelijk wel gelijk geven, dat was het enige positieve.
Groetjes.

Klanten die lid, zijn hebben die bepaalde extra voordelen?
Hoe word iemand lid van Ziggo naast het klant zijn? Die extra dingen door lid worden wil ik ook wel
 
Niet alleen Ziggo. Alle helpdesken worden tegenwoordig bezet door uitzendkrachten(uitzonderingen daargelaten) met 0,0 affiniteit met het bedrijf. Zitten er een jaar en dan weer weg.
Hoe weet jij dat? Wat ik hoor, is dat werkgevers er in deze jaren verstandig aan doen, nee zelfs staan te dringen, om mensen vast contract te geven. Maar misschien is de situatie in de bouw 20x beter dan helpdesk.
 
Inside information. En wat betreft je 2e opmerking; vanuit werkgeversoogpunt is dat inderdaad zo. Max 3 jaar, dan weer jonger en goedkoper helpdesk personeel.
Maar het wordt nu een beetje off-topic ;)
 
Inside information. En wat betreft je 2e opmerking; vanuit werkgeversoogpunt is dat inderdaad zo. Max 3 jaar, dan weer jonger en goedkoper helpdesk personeel.
Maar het wordt nu een beetje off-topic ;)
Na 3 jaar dient er een vast dienstverband aangeboden te worden. dat weegt meest van tijd ook zwaar.
 
Over het topic, en het geforceerde vd zaak. Ja het is opt-out ipv opt-in, maarja anders werkt het NOOIT.
 
Ik wordt geforceerd terug gezet in snelheid van 250/25 naar 200/20 en gaat maar lieft 2 hele euries minder betalen. Belachelijk wat ze doen had dan het 200/20 pakket in snelheid verhoogd naar 250/25.
 
Terug
Bovenaan