Geforceerde verandering van pakket en kosten

Ik lees hier een hoop gezeik maar waarom zou Ziggo oude abonnementen niet een keer mogen aanpassen? Je hebt volgens mij alleen maar een bindend contract voor het eerste jaar. Daarna kunnen voorwaarden eenzijdig worden veranderd en jij als klant kan je abonnement opzeggen. ik snap het probleem niet zo eigenlijk., je krijgt aanzienlijk meer snelheid voor 4,50 extra per maand, ik zou dat doen maar als jij dat overbodig vind kies je toch een lager pakket maar eentje wel uit de nieuwe abo structuur. En als je niet tevreden bent kun je altijd opzeggen, misschien kan de retentie afdeling je dan een nieuwe aanbieding doen met korting. Ik zie het probleem niet.
 
omdat ik dat niet wil! is het antwoord.
ik ga niet voor vijf kaarten betalen, huurconstructies, gebruiksonvriendelijke zooi en in the cloud opnemen.
ik ga niet voor extra betalen voor digitale basis-abo waar dat nu gewoon inclusief is.
dan ga ik wel weer terug naar de sat.
 
omdat ik dat niet wil! is het antwoord.
ik ga niet voor vijf kaarten betalen, huurconstructies, gebruiksonvriendelijke zooi en in the cloud opnemen.
ik ga niet voor extra betalen voor digitale basis-abo waar dat nu gewoon inclusief is.
dan ga ik wel weer terug naar de sat.

Allereerst was mijn reactie niet op jou gericht maar ook jij zult uiteindelijk ooit moeten gaan kiezen, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het irdeto gebeuren eeuwig blijven aanhouden. Voor satelliet ben je trouwens veel meer geld kwijt.
 
Los daarvan @marans , je hebt geen keuze... als Ziggo alles wil wijzigen, dan mogen ze dat. Jij bent akkoord gegaan.
Je krijgt dan - natuurlijk - keurig de keuze om kosteloos op te zeggen en dan kan je direct naar je sat :)
 
Terug
Bovenaan