Hallo,
Sinds 14 januari is mijn Ziggo lijn actief, echter kon de monteur van Ziggo nergens een aansluitpunt vinden in huis. Nu zal er een aannemer moeten komen om de grond open te maken etc. Dit gebeurt binnen 2 weken waarna de monteur weer moet komen om alles aan te sluiten. Dit gaat dus nogal een poos duren voordat ik online ben.
Nu kan het zo zijn dat de kabel wel mijn huis binnenkomt, maar achter een isolatiewand zit. Hebben jullie enig idee, hoe ik dit zelf kan checken zonder dat ik moet wachten op de aannemer?
Ik hoor het graag.
Grt.
Cris
Sinds 14 januari is mijn Ziggo lijn actief, echter kon de monteur van Ziggo nergens een aansluitpunt vinden in huis. Nu zal er een aannemer moeten komen om de grond open te maken etc. Dit gebeurt binnen 2 weken waarna de monteur weer moet komen om alles aan te sluiten. Dit gaat dus nogal een poos duren voordat ik online ben.
Nu kan het zo zijn dat de kabel wel mijn huis binnenkomt, maar achter een isolatiewand zit. Hebben jullie enig idee, hoe ik dit zelf kan checken zonder dat ik moet wachten op de aannemer?
Ik hoor het graag.
Grt.
Cris