• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Zeer traag laden van Ziggo webpagina's


Rivanov

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
485
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zelfde probeer hier! Ziggo websites zijn niet vooruit te branden.
 
Topicstarter
Topicstarter
I

internetter

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
468
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Kennelijk moet Ziggo het probleem per regio of postcode oplossen.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
4.324
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
ziggo cookies verwijderen @internetter kan ook helpen. en is dit op meerdere browsers zo?
Schermafbeelding 2019-01-14 om 16.50.34.png
 
Topicstarter
Topicstarter
I

internetter

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
468
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@piente
In posting 9 schreef ik:
@ArnoPP: jouw storingspaginalink zojuist gebruikt.
Schrok er van: meteen beeld, geen foutmeldingen en er werd op mijn postcode aangegeven dat er geen storingen of werkzaamheden waren.
Hierna diverse andere Ziggo webpagina's uitgeprobeerd.
Alles werkt weer naar behoren bij mij.
Toch bedankt voor het meedenken.
 

ArnoPP

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2019
Berichten
3
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Hij doet het hier nu ook weer !
Bleef de foutmelding krijgen in Firefox terwijl het in IE nu werkte, van alles geprobeerd.. tot alle openstaande paginas in Firefox gesloten. Firefox afgesloten. Bij opstarten firefox gaf die aan dat er nog een Firefox open was !?!? Afsluiten en doorgaan...
Daarna ziggo.nl en meteen de site !