• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Huisbaas heeft al TV signaal


Lid geworden
6 jan 2019
Berichten
4
Ziggo
Geen Producten
Gebied
fUPC
Meer ...
Ziggo
Geen Producten
Gebied
fUPC
#1
Hi allen,

Ik ga volgende week verhuizen en op mijn volgende adres heeft de huisbaas al een standaard tv abonnement afgesloten. Nu willen wij ook internet maar dat zit er dus niet bij in en dit moeten wij zelf regelen.

Is het mogelijk een apart abonnement af te sluiten voor internet bovenop het tv abonnement wat er al is op een andere naam? Of zijn wij nu overgeleverd aan kpn voor internet?

Nb: huisbaas woont niet op dit adres
 
#5
Ken iemand die in een ouderen complex woont en dat heeft een tv abbo voor het complex bij Ziggo.
Kennis heeft als plus een Ziggo start internet pakket en betaalt daarvoor ca. 31 €/Mnd.
Dus bellen met Ziggo.
 
#6
Ja dat moet je aan Ziggo vragen. Kijk technisch gezien kan alles en kun je wel 20 modems of TV boxen op 1 aansluiting hangen maar ik weet niet of Ziggo administratief toe staat dat je 2 abo's op een particulier adres neemt.
 
#7
de vraag is natuurlijk of de huisbaas die tv aansluiting wel legaal heeft verlengt, heb je bijvoorbeeld wel een eigen huisnummer ? en gas/licht/water gaat dat ook via de huisbaas of krijg je daar straks wel (eigen) rekening voor ?
 
Topicstarter
Topicstarter
B
Lid geworden
6 jan 2019
Berichten
4
Ziggo
Geen Producten
Gebied
fUPC
Meer ...
Ziggo
Geen Producten
Gebied
fUPC
#8
Ja ik heb een eigen adres en huisnummer. Gwl gaat ook los voor ons adres. Enkel heeft hij als service al het tv abbonnement afgesloten. Ik ga het navragen bij Ziggo omdat het wel mogelijk lijkt te zijn. Dank allen voor de reacties.
 
Topicstarter
Topicstarter
B
Lid geworden
6 jan 2019
Berichten
4
Ziggo
Geen Producten
Gebied
fUPC
Meer ...
Ziggo
Geen Producten
Gebied
fUPC
#10
Nee geen nieuwbouw. En ik heb Ziggo al nagevraagd en op mijn adres is inderdaad een abonnement actief. Ik moet alleen de juiste persoon te pakken krijgen daar die dit geval voor mij kan regelen. Ik snap dat niet iedereen die daar in het callcenter werkt dit geval begrijpt en mij kan helpen.