• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Samsung UE32F5500AWXXN


rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.413
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
oh ok, staat nog ergens op het forum meer info over dit (probleem) wat ik zelf ook heb gehad.
had een 55 inch met een stalen plaat erin en die werd warm en werd het contact verbroken,
maar goed dat hoeft nu niet het geval te zijn.
 
Topicstarter
Topicstarter
T

TamaraDevien

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2018
Berichten
5
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Net gebeld met Ziggo, morgen komt er een monteur langs. Dus nog even geduld hebben. Bedankt voor jullie reacties.
 

C0re

Quality Member
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
4.750
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hopelijk vindt hij het probleem. Laat je ons nog even weten wat het probleem dan was?
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.372
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Geen eigen ervaring, we hebben een Samsung tv van twee jaar later waar ook zo'n module bij zat. Wij hebben echter geen smartcard hierbij aangevraagd omdat we al een mediabox hadden. De ci+ module zou hier niets aan toevoegen.

Maar dat even terzijde, onlangs werd hier verteld dat bij Ziggo alleen een door Ziggo beschikbaar gestelde module zou werken. Geen idee of dit waar is. Zou dat de oorzaak van dit probleem kunnen zijn?
 

C0re

Quality Member
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
4.750
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het zijn modules die van Ziggo worden gehuurd. Dit is voor klanten uit fZiggo gebied inderdaad nieuw sinds de fusie. Dit was bij UPC altijd al het geval.
 

youriy

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2012
Berichten
527
Gebied
fZiggo
Ik zou eerder een monteur van Samsung verwachten, overigens kun je toch eerst ondersteuning op afstand vragen..?