• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

kanaal 128 (top2000) geeft signaalfout


Marloeske13

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2018
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
?
Op kanaal 128 krijg ik een foutmelding dat er geen signaal lijkt te zijn ...alle andere zenders in mijn pakketten geven geen problemen. Iemand een oplossing hiervoor?
Plaats: Apeldoorn
 

moost

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2015
Berichten
95
Ziggo
Internet
Gebied
fUPC
Zie HIER
Volgens Ziggo Webcare ligt het aan je installatie, en verwijzen ze naar DEZE pagina.
Maar je bent zeker niet de enige......
 
Laatst bewerkt:
Topicstarter
Topicstarter
M

Marloeske13

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2018
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
?
@moost ... het ligt ook niet aan mijn aansluiting of installatie; bij een signaalstoring zou ik op alle kanalen dit scherm moeten zien. Ziggo geeft dit kanaal om één of andere reden niet overal goed door. Zou wel fijn zijn als z3 met een goede oplossing komen ... we hebben nog ruim 6 dagen te gaan met de Top2000, moet lukken!
 

tichel

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
1.220
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Je hebt waarschijnlijk ook geen beeld op
302. Disney Junior
303. Nicktoons
306. Nick Jr.
601. MTV Music 24

De frequentie van deze zenders in fUPC gebied waren begin 2018
818.75 MHz in de regio Amsterdam
810.75 MHz in de regio's Heerenveen, Helmond, Lelystad, Rotterdam, Zevenaar.

Allebei 4G frequenties.
Voor een vergelijkbaar probleem:
https://ziggoforum.nl/topics/90406/page-19#post-1204308

Na het uitschakelen van analoge tv kunnen ze zijn aangepast.
In ieder geval in de regio Rotterdam.