• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Alleen TV nog mogelijk? Kan niet bestellen.


servies

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
Berichten
33
Van het weekend heb ik voor een oudere kennis (midden 80) alleen televisie proberen te bestellen voor in haar zorgappartementje op de Ziggo website.
producten -> televisie -> kabel tv -> info & opties -> ga verder (rechts in scherm)
Alle gegevens invullen en voilà een foutmelding dat er iets ontbreekt (terwijl ik toch echt niets meer kan invullen). Verder komen is niet meer mogelijk.
Daarna heb ik het telefonisch geprobeerd, maar de servicedesk vertelt met dat het niet kan... Ze moet er internet etc bij nemen...
De vrouw is midden 80, begint licht te dementeren, heeft geen vaste telefoon en geen computer... en dan moet ik haar een abonnement van €40 in de maand laten nemen?
Waarom is het aanbod op de website er nog wel maar kun je de bestelling niet afmaken?
 
Topicstarter
Topicstarter
S

servies

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
Berichten
33
Dat is dus wat ik gedaan heb...
alle gegevens ingevuld en dan krijg je een foutmelding dat er iets niet klopt/ontbreekt maar wat is dan een compleet raadsel.
 

retep_

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
643
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
kan het niet zo zijn dat gewoon tv standaard wordt geleverd in dat zorgappartement, en dat je daar dus niks voor hoeft te doen, alleen als je meer wilt moet je iets doen ?
 

C0re

Quality Member
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
4.751
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
kan het niet zo zijn dat gewoon tv standaard wordt geleverd in dat zorgappartement, en dat je daar dus niks voor hoeft te doen, alleen als je meer wilt moet je iets doen ?
Daar zit ik ook aan te denken. Mogelijk biedt het appartementencomplex zelf TV van Ziggo en dan staat alleen het complex als geheel in het systeem van Ziggo (zakelijk) en is het complex zelf de tussenpersoon.
 
Topicstarter
Topicstarter
S

servies

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
Berichten
33
kan het niet zo zijn dat gewoon tv standaard wordt geleverd in dat zorgappartement, en dat je daar dus niks voor hoeft te doen, alleen als je meer wilt moet je iets doen ?
Dat dacht ik ook, maar de bewoners (of familie etc.) moeten het allemaal zelf regelen, er zit ook geen signaal op de aansluiting...
Ik kan haar 'appartementje' ook selecteren in het systeem van Ziggo... via postcode, huisnummer, toevoeging.
Overal staan ook groene vinkjes, dus wat is er dan fout???
@Webcare Ziggo wat is het nu: kan er nog alleen TV besteld worden? Jullie zouden het antwoord moeten weten...
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
18.708
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als je er ook met de helpdesk niet uit komt, stuur dan een privébericht (privéconversatie) naar Ziggo webcare en vraag of zij kunnen helpen.

Zet in het bericht ook een link naar dit topic zodat het probleem duidelijk is.
 

C0re

Quality Member
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
4.751
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Misschien loopt er nog een abonnement van de vorige bewoner? Je kan gewoon kabel TV afnemen, dat is het probleem niet.
 

rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
192
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb dat eens gedaan voor iemand in een verzorgingstehuis. Bleek dat je als particuliergeen aansluiting kon aanvragen, omdat het tehuis een zakelijk account bij Ziggo had, die voor het TV signaal voor het hele complex gold.