• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Waarom is Teletekst in het Frans van Arte sinds enkele weken verdwenen?


Alfons Verbiest

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Berichten
2.095
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En op de HD versie van de Duitse Arte op de schotel is het niet anders.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

januska

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Berichten
13
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
OK, stel dat het probleem bij Arte ligt.
Als de teletekst in het frans sinds enkele weken niet goed meer door Arte wordt doorgegeven aan Ziggo moeten wij als klanten van Ziggo dan gaan klagen bij Arte?
Ik dacht het niet; als Arte een slechte prestatie levert is het aan Ziggo om Arte er op aan te spreken.
Wij kunnen alleen maar Ziggo er op wijzen dat iets niet (meer) werkt zodat Ziggo er achteraan kan gaan!
 

C0re

Quality Member
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
4.751
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik denk niet dat teletekst een hoge prioriteit zal hebben. Ik denk dat als je contact opneemt met Arte het sneller wordt opgelost.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

januska

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Berichten
13
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb een paar dagen geleden een berichtje via de site van Arte gestuurd en daar dus ook nog niets van gehoord.
Ik blijf erbij dat Ziggo dit moet regelen, ze zijn er wel steeds als de kippen bij om te vragen hoe het contact met de helpdesk was.
Als je een boek koopt en er ontbreken een paar bladzijden ga je toch ook niet naar de uitgever maar naar de winkel waar je het boek gekocht hebt, dus Ziggo actie graag.
 

C0re

Quality Member
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
4.751
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dit is een gebruikersforum en niet van Ziggo zelf. Je kan de Ziggo webcare een pm sturen of anders toch echt de helpdesk blijven bestoken.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

januska

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Berichten
13
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Hallo COre,

Je schrijft o.a. dat teletekst geen hoge prioriteit zal hebben, dat dit een gebruikersforum is en dat ik toch echt de helpdesk moet blijven bestoken. Ben ik volkomen met je eens.
Alleen is dit NIET ALLEEN MIJN PROBLEEM. Het ligt niet aan mijn computer; het is dus een ALGEMEEN PROBLEEM, vandaar dat ik het probleem hier aangekaart heb.
Alleen sta je zwak, samen zijn we sterk. Ik vraag danook iedereen die in het onderwerp geïnteresseerd is te gaan klagen bij Ziggo.
Om deze topic goed zichtbaar te houden voor Ziggo vraag ik danook iedereen die hierover bij Ziggo geklaagd heeft het op deze topic door te geven zodat het ook door de medewerkers van Ziggo ,die ook ongetwijfeld het gebruikersforum volgen, gezien wordt en zo de prioriteit om er wat aan te doen stijgt.
Voor de rest is het wat deze topic betreft voor mij de kous af.
Mocht ik nog wat van Arte horen dan laat ik het weten.
Voor de rest laat ik het aan de andere forumleden over.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

januska

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Berichten
13
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Het gaat al een aantal dagen goed, teletekst wordt ook in het Frans weergegeven, dus wat mij betreft kan deze topic afgesloten worden.