• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Smartcard in eigendom, Vraag.


#11
@Parel. De kapotte smartcard dient door Ziggo kosteloos te worden vervangen wanneer je erom vraagt. Volgens mij is Ziggo verplicht daartoe. Heeft er niets mee te maken dat Ziggo tegenwoordig alleen nog apparatuur in bruikleen geeft. Controleer ook of de smartcard nog wel werkt door via Mijn Ziggo het zenderaanbod opnieuw op te halen.
Oké, dacht ik ook dat hij gewoon gratis omgewisseld moet worden.
Dan is mijn volgende vraag? Wie heeft als eigenaar van smartcard, al eens gratis een anderen gehad?
Wel na de overname van Ziggo/UPC.
 
#13
@Parel. De kapotte smartcard dient door Ziggo kosteloos te worden vervangen wanneer je erom vraagt. Volgens mij is Ziggo verplicht daartoe.
Jawel, maar ben je misschien vergeten of heb je over het hoofd gezien dat deze niet een gehuurde kaart is maar z'n eigendom is? Dan betaalt hij op dit moment ook geen huur. Dus ……..