• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Tv gids


#1
De tv gids op de Mediabox XL, op de Ziggo app en op de Ziggogo.tv site geeft op de NPO en SBS zenders de melding dat de zender geen info verstrekt. Is dit bij meer mensen zo? Het gaat om vanaf as vrijdag en verder...
 
#4
Box achterop uit en aanzetten lost veel van dit soort problemen op. Je zou de volgende dag weer een goed gevulde tv gids moeten hebben. ‘S nachts wordt je tv gids bijgewerkt.
https://www.ziggogo.tv/nl/tv/tv-gids-replay.html en de Ziggo GO app: de informatie komt via internet.
Mediabox XL (Horizon) en Cisco decoders: voor de informatie is een retourverbinding nodig.
In beide gevallen gaat de EPG ongeveer een week vooruit.
TV's en andere decoders: de informatie komt uit het TV signaal, voor enkele dagen.

Het advies om de box uit en aan te zetten geldt alleen voor de Horizon box.
En ook nog alleen als de informatie er elders wel is.

In dit geval was er nergens meer dan 2 of 3 dagen informatie voor de NPO en SBS groep.
In de loop van 27 november was die informatie weer compleet.
 
Laatst bewerkt: