• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Korting vervalt bij verlengen... ??


Topicstarter
Topicstarter
moost

moost

Forum Member
#11
Overgestapt naar "Hollandsnieuwe", 4gb data, onbeperkt bellen&sms op 4G voor 13 euro p.m. (Black Friday aanbieding)
Is ook op het Vodafone netwerk. Dus ben nu goedkoper uit, zelfs zonder de 5 euro korting van Ziggo.

Probleem opgelost, bedankt voor het meedenken. :)
 
#12
Had je beter deze kunnen pakken:
https://bestel.simpel.nl/sim-only
5gd data, onbeperkt bellen op 4G eerst 6maand 1 euro daar naar 10
Wel T-Mobile netwerk of je zegt dat je speciaal op het Vodafone netwerk wil blijven
 
#13
Mooi dat moost het probleem heeft kunnen oplossen.
Het wel of niet krijgen van € 5 korting en overige extra's is voor mij hiermede niet opgelost.
Situatie: vorig jaar overgestapt van KPN Mobile naar Vodafone Red.
Had en heb nog steeds een Ziggo 3in1 pakket.
Kreeg daardoor de extra voordelen van de Ziggo/Vodafone combinatie.
Wordt een verlenging bij mij ook gezien als een nieuw contract zonder extra's?
Of is het verstandiger het huidige Red contract stilzwijgend door te laten lopen (met alle extra's)?
Wie heeft hier inmiddels ervaring mee?
 
#14
@internetter
topic starter voldoet niet aan deze voor waarden omdat hij geen 3 in 1 pakket heeft, hij kreeg die korting omdat hij met bellen omgezet is naar vodafone upc stopte als mobile provider.
 
#15
@internetter
topic starter voldoet niet aan deze voor waarden omdat hij geen 3 in 1 pakket heeft, hij kreeg die korting omdat hij met bellen omgezet is naar vodafone upc stopte als mobile provider.
De kleine lettertjes dus.....
 
#16
Ik begrijp ook dat de TS een nieuwe telefoon wilde en daarom een nieuw kontrakt moest aangaan? Een huidig abonnement loopt namelijk gewoon door na de verval datum, inclusief alle kortingen. Alleen moet je dan zelf wel voor een telefoon zorgen als de huidige kapot gaat of niet meer aan verwachtingen voldoet.
In het geval van black friday aanbiedingen (of andere aanbiedingen) zal er ook een nieuw kontrakt gemaakt worden, dit is meestal icm een nieuwe telefoon etc. Of deze aangeboden telefoon nu wel of niet gewenst is doet dan niet terzake.
 
#17
Een huidig abonnement loopt namelijk gewoon door na de verval datum, inclusief alle kortingen. Alleen moet je dan zelf wel voor een telefoon zorgen als de huidige kapot gaat of niet meer aan verwachtingen voldoet.
Conclusie: mijn bestaand sim only contract stilzwijgend laten doorlopen waardoor alle Ziggo/Vodafone combinatie voordelen blijven bestaan.
 
#18
Een verlenging van een abbo is gewoon hetzelfde als het aangaan van een nieuw abbo. Daar gelden dan andere voorwaarden voor. Stel je hebt een abbo van 24 maanden. Dan heb je de korting. Maar laat je het stilzwijgend doorlopen, dan betaal je maand 25 het volle pond wat er voor dat abbo staat. Dit was met een T-Mobileabbonement, waar na de looptijd standaard alle kortingen vervielen.
Je wordt gedwongen een nieuwe abbo af te sluiten, als je geen dief van je eigen portomenee bent.
 
#19
Mooi dat moost het probleem heeft kunnen oplossen.
Het wel of niet krijgen van € 5 korting en overige extra's is voor mij hiermede niet opgelost.
Situatie: vorig jaar overgestapt van KPN Mobile naar Vodafone Red.
Had en heb nog steeds een Ziggo 3in1 pakket.
Kreeg daardoor de extra voordelen van de Ziggo/Vodafone combinatie.
Wordt een verlenging bij mij ook gezien als een nieuw contract zonder extra's?
Of is het verstandiger het huidige Red contract stilzwijgend door te laten lopen (met alle extra's)?
Wie heeft hier inmiddels ervaring mee?
je kan kijken wat je nu per maand betaald voor dat Red abbo en even vergelijken wat er nu voor aanbiedingen zijn bij Vodafone en evt. een nieuw contract af sluiten. De korting van 5,- verdubbeling van data etc. krijg je gewoon weer mits je aan de voorwaarden voldoet.
 
#20
Een verlenging van een abbo is gewoon hetzelfde als het aangaan van een nieuw abbo. Daar gelden dan andere voorwaarden voor. Stel je hebt een abbo van 24 maanden. Dan heb je de korting. Maar laat je het stilzwijgend doorlopen, dan betaal je maand 25 het volle pond wat er voor dat abbo staat. Dit was met een T-Mobileabbonement, waar na de looptijd standaard alle kortingen vervielen.
Je wordt gedwongen een nieuwe abbo af te sluiten, als je geen dief van je eigen portomenee bent.
Heb al ruim 3 jaar het zelfde sim only bij KPN heb nog steens mijn korting en die blijf geldig tot ik wat wijzig, zit er wel verschillen bij de providers