• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Black Friday bij Ziggo


#11
Iedereen weet inmiddels toch dat je daar niet op moet wachten maar af en toe even de telefoon moet pakken?
Men loopt liever te klagen en te janken dat men nooit korting krijgt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
#13
Men loopt liever te klagen en te janken dat men nooit korting krijgt...
Deze opmerking is sterk generaliserend :o
Er zijn in de praktijk naar mijn mening genoeg inventieve Ziggo-klanten die contact opnemen met klantenservice om te proberen voor een aanbieding in aanmerking te komen, net zoals er naar mijn mening genoeg Ziggo-klanten zijn die dit niet doen maar ook niet op forums klagen.
 
Laatst bewerkt:
#14
Voor bestaande klanten geldt:

Voor bestaande klanten die nog geen abonnement hebben op de betreffende premium: 6 maanden 50% korting op Volop Bellen en/of 6 maanden 50% korting op Ziggo Sport Totaal en/of 6 maanden 50% korting op Ziggo Movies&Series XL
Ik zie deze aanbieding nergens terug op de website?
 
#16
Nou ik heb net gebeld en met heel veel geduld gebeld maar zonder enig effect. Ze bieden je doodleuk 400/40 ipv 200/20 aan waar ik helemaal niks aan heb met de eerste 6 maanden 10 euro korting die je de 2de 6 maanden gewoon extra betaald waardoor je onder de streep gewoon 60 euro duurder uit ben.

Hoog tijd dat 1 of andere bobo eindelijk wakker word en mijn glasvezel eindelijk als aangesloten aanvinkt in de server zodat ik glas kan bestellen.
 
#18
…met de eerste 6 maanden 10 euro korting die je de 2de 6 maanden gewoon extra betaald waardoor je onder de streep gewoon 60 euro duurder uit ben.
Als ik bij mij kijk is dat toch anders.
Nu 6 maanden gratis upgrade van je internetsnelheid…

…Je abonnement loopt minimaal 1 maand(en). Daarna is het maandelijks opzegbaar.
Het is bij mij dus geen jaarcontract. Ik kan na de eerste 6 maand gewoon weer opzeggen en met de oude snelheid verder gaan. Dan heb je echt 6 maand de hogere snelheid zonder extra kosten.
Maar ik heb die snelheid niet nodig en heb geen zin aan al dat gewissel. Als je pech hebt dan wordt het weer een heel gezeur bij Ziggo om die veranderingen correct door te voeren, want administratief werkt het bij Ziggo nooit lekker.
 
#19
@hutjeflut... je moet er met gestrekt been ingaan bij Ziggo, het zijn Amerikaanse toestanden daar. De goeie verstaander heeft aan half woord genoeg, dus hier laat ik het bij.