• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Horizon vastlopers en programmagids traagheid


#11
Wat is de energiestand in stand by? Zou hem in midden of hoog zetten zodat de mediagids zo nu en dan een update kan ontvangen.
Wat ook wel eens kan helpen is om na het aanzetten de Horizon box niet teveel te laten doen wij noemen dat altijd even de box 5 minuten laten nadenken......
Ha ha meen je dat nou echt serieus? En dat is de premium box van Ziggo? De box die voorheen Horizon XL heette en nu MediaboxXL heet. Vijf minuten laten denken sorry hoor de reinste waanzin. Ik snap Barney wel maar eerlijk gezegd Barney had je toch wat meer dat gedrag van de echte Barney moeten hebben die niet zomaar alles pikt en af en toe toch in verzet komt.
 
#12
Ha ha meen je dat nou echt serieus? En dat is de premium box van Ziggo? De box die voorheen Horizon XL heette en nu MediaboxXL heet. Vijf minuten laten denken sorry hoor de reinste waanzin. Ik snap Barney wel maar eerlijk gezegd Barney had je toch wat meer dat gedrag van de echte Barney moeten hebben die niet zomaar alles pikt en af en toe toch in verzet komt.
Yup meen ik serieus is iets wat hier wel lijkt te werken en daar storen we ons niet teveel aan. Is de hardware verouderd ja is het een ramp nee, er zijn namelijk ergere dingen in het leven.....en dat leven is te kort om me daar druk over te gaan maken.
Bevalt het product je niet dan neem je een CI+ module of een andere provider en hoop je dat je daar geen problemen gaat krijgen.
 
#13
Yup meen ik serieus is iets wat hier wel lijkt te werken en daar storen we ons niet teveel aan. Is de hardware verouderd ja is het een ramp nee, er zijn namelijk ergere dingen in het leven.....en dat leven is te kort om me daar druk over te gaan maken.
Bevalt het product je niet dan neem je een CI+ module of een andere provider en hoop je dat je daar geen problemen gaat krijgen.
Sorry hoor maar dat er belangrijke dingen in het leven zijn snapt eenieder wel maar neemt niet weg dat ik het desondanks gewoon volledig onacceptabel vindt en dat je dat ook mag uiten. Dan kan ik er niks mee dat jij me zegt dat ik me maar ergens anders druk over moet maken of niet zo negatief moet zijn. Straks krijgen we weer uitspraken dat ik me wel depressief voel of dat ik geen eigen leven heb en meer van dit soort uitspraken.
Ik vindt gewoon dat je hier gedegen kritiek op mag leveren.. op deze manier kan je je nergens meer in mengen want Ziggo kan doen wat ie doet en daar moet je je NIKS van aantrekken immers er zijn wel ergere zaken om je druk over te maken.
Ik ben het hier dus niet mee eens dat moge duidelijk zijn en kan met totaal niet vinden dat hoe die box functioneert acceptabel zou moeten zijn. Jij doet dat wel maar vraag dan niet van mij dat ik het ook moet doen ik zou ook nooit die nieuwe box willen testen als je weet wat mensen al met die Horizon box van doen hebben gehad. Op de een of andere manier leg je je dan weer neer bij dit beleid van Ziggo als je hier weer in meegaat zoals je nu wel merkt denk ik daar heel anders over.
 
Laatst bewerkt:
#15
De mediaboxXL is zeker geen schoolvoorbeeld van geavanceerde hardware. Toch maak ik mij sterk dat de meeste gebruikers voldoende tevreden zijn over deze mediabox. Incidentele klagers zullen zich vaak ventileren op fora, zoals deze, maar het merendeel van voldoende tevreden klanten zie je hier niet terug hetgeen begrijpelijk is.
 
#16
Bedankt voor de reacties !! Probleem lijkt verholpen, de box was met een utp-kabel een de Connectbox verbonden. Deze kabel verwijderd, box van de stroom gehaald, minuutje gewacht en opnieuw opgestart. Netwerkmodus staat (nu?) op gateway-modus.