• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Problemen met de stabiliteit van de internetverbinding


arjankroon

New Member
Lid geworden
6 sep 2011
Berichten
2
#1
Sinds dat ik enkele maanden een Connect Box heb (Had eerst een ubee modem), valt de internet verbinding heel even weg.
Heb het geprobeerd met diverse apparaten mobiel als via computer (via wifi en bedraad)

Als ik in de logging op demodem kijk zie ik de volgende meldingen:

12-11-2018 13:35:43 Warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=38:43:7d:50:de:18;CMTS-MAC=00:01:5c:a4:3e:5e;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

12-11-2018 13:30:39 Warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=38:43:7d:50:de:18;CMTS-MAC=00:01:5c:a4:3e:5e;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

12-11-2018 13:26:39 Warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=38:43:7d:50:de:18;CMTS-MAC=00:01:5c:a4:3e:5e;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

12-11-2018 09:27:56 Warning MIMO Event MIMO: Stored MIMO=-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC=38:43:7d:50:de:18;CMTS-MAC=00:01:5c:a4:3e:5e;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

11-11-2018 09:27:56 Critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:50:de:18;CMTS-MAC=00:01:5c:a4:3e:5e;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;


Wat kan ik doen op dit op te lossen?

grt,

Arjan Kroon
 

Bijlagen