• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Wat een vreselijk slechte klantenservice


kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
255
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Voorrijkosten en monteurskosten worden alleen in rekening gebracht wanneer het een storing of defect betreft die je zelf hebt veroorzaakt,
niet als de apparatuur van Ziggo niet functioneert. Zo is het bij mij 3x gegaan.
 

TFH

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2008
Berichten
1.872
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Voorrijkosten en monteurskosten worden alleen in rekening gebracht wanneer het een storing of defect betreft die je zelf hebt veroorzaakt,
niet als de apparatuur van Ziggo niet functioneert. Zo is het bij mij 3x gegaan.
Dat is de theorie. De praktijk is helaas ook nog wel eens anders. Hier ook flinke storingen gehad en uiteindelijk na een monteur over de vloer. Deze heeft uiteindelijk de kabel in de straatkast opnieuw gestript en aangesloten en toen waren alle problemen voorbij. Helaas dus enkele dagen later een rekening van Ziggo en mag je dus weer in de pen klimmen om die ongedaan gemaakt te krijgen. Gelukkig een afgetekende bon waar de werkzaamheden op stonden ontvangen en een foto kunnen sturen van het stuk groene kabel welke de monteur had afgesneden.
Ziggo werkt in principe prima (ik ben verder al jaren een tevreden klant), maar als er een keer wat fout gaat dan kan het wel eens een uitdaging worden om het opgelost te krijgen.

Overigens is zoals hier boven aangegeven XS4ALL ook verre van heilig. Op mijn werk hebben we een xDSL lijn van XS4ALL als back-up voor de glasvezel. Wat daarbij technisch & administratief is fout gegaan heb ik bij Ziggo nog niet mee mogen maken. Bij XS4ALL is het ook vooral een kwestie van roepen dat ze zo goed zijn, maar ook daar geldt dat als er iets fout gaat je maar moet afwachten hoe e.e.a. afloopt.