• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Humax 5300c op Marktplaats


#11
Tomato tomato... je moet er in ieder geval een bedrag voor betalen als je iets niet retourneert wat van Ziggo is. En als je denkt dat je er mooi aan verdient, dan kom je ineens (als verkoper) van een koude kermis thuis. Ziggo doet verder overigens helemaal niets aan die advertenties waarin mensen die apparatuur aanbieden op Marktplaats e.d... dus ik wens ze veel succes!
 
Leuk bevonden: C0re
#12
Ziggo doet verder overigens helemaal niets aan die advertenties waarin mensen die apparatuur aanbieden op Marktplaats e.d... dus ik wens ze veel succes!
Nee, daar zouden ze ook een dagtaak aan hebben en is het sowieso zinloos omdat het merendeel toch niet reageert op vragen en/of biedingen >:(
 
#13
Ziggo kan op Marktplaats niet zien van wie die Humax is. In fZiggo kocht je die van Ziggo of via een dealer(winkel/webshop), andere optie was je kreeg er een kado bij een jaar contract op voorwaarde dat je klant bleef voor een jaar, anders moest je alsnog die decoder betalen.

De Humaxboxen worden nog steeds verkocht, in de laatste week van fZiggo&fUPC. Kon t/m die woensdag nog een gratis decoder verkregen worden bij fZiggo. De dag erna was er het nieuwe Ziggo, waarbij fZiggo niet meer bestond en de naam UPC in Nederland werd opgeheven.
 
#15
Nee, daar zouden ze ook een dagtaak aan hebben en is het sowieso zinloos omdat het merendeel toch niet reageert op vragen en/of biedingen >:(
Of ze wel of niet reageren interesseert mijn geen ene... probleem van de klant die iets wil verkopen wat niet van hem of haar is.

Ik bedoel alleen maar te zeggen... zolang Ziggo er niets aan doet, is het verder totaal niet boeiend. Stuurt men (als klant) wel wat terug, bonnetje bewaren.

Nee ook dat begrijpen wij
Wij? Gaarne alleen voor jezelf spreken aub.
 
#16
Of ze wel of niet reageren interesseert mijn geen ene...

Ik bedoel alleen maar te zeggen... zolang Ziggo er niets aan doet, is het verder totaal niet boeiend. Stuurt men wel wat terug, bonnetje bewaren.
Wel of niet boeiend ook dat maakt mij geen reet uit, feit is wel dat degene die zijn apparatuur heeft (door)verkocht nu een probleem heeft.
 
#18
klopt maar TS heeft het over nieuw in doos, je gaat zo'n ding niet kopen en er niks mee doen lijkt me
Zo'n apparaat slijt niet zichtbaar en als ik mijn 5200c goed afstof, ziet hij er ook nog nieuw uit. Ik heb de doos ook nog ergens staan. Je kunt hem dus terug naar fabrieksinstellingen zetten, netjes terug in de doos doen en als "Nieuw" op marktplaats zetten. ;D

De 5300c heb ik wel nog nieuw in een doos zitten. Ik heb twee jaar geleden het abonnement gewisseld en dan kreeg ik de 5300c er verplicht bij. Ik had vooraf aangegeven dat ik die box niet nodig had omdat hij inferieur is t.o.v. mijn 5200c. Er stond inderdaad nergens nadrukkelijk vermeld dat dit alleen bruikleen was, maar ik heb hem wel zo opgeborgen dat ik hem over een groot aantal jaren nog terug vind. Ik zie het maar als backup voor het geval mijn 5200c een keer problemen geeft.
 
#20
ze zijn bij fziggo ook "gratis" weggegeven als vervangende ontvanger. die stonden en staan er ook op.
En daar wringt hem de schoen, omdat velen zijn voorgespiegeld dat de ze gratis zijn en dat jij er mee mag doen wat je zelf wil.

Vandaar ook vandaag mijn retourdoos in de gleuf mogen ontvangen en.... wat een gedoe om daar een 5300c, AB en een netstroom adapter in kwijt te kunnen :gestoord: