• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Humax iHDR-5200 Betreft Humax 5200 deze heb ik overgenomen aangezien mijn Samsung box de geest gaf


Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
791
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Met 'missen' bedoel ik dat tot dusver helaas nog niemand een reactie heeft gegeven op een naar mijn mening goed advies van techel aan de TS. Maar dat had je best wel goed begrepen.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
26.792
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Als hij "op music springt" of een zenderlijst laat zien, dan is er wel beeld.
Met de knop TV/RADIO (onder P) krijg je wel TV beeld.

Menu > Instellingen > Installatie >
Wachtwoord: 0000

En lees ook de FAQ:
https://myhumax.info/veelgestelde-vragen-over-de-humax-ihdr-5200c/
Daar staat ook:
* Hoe zet ik de fabrieksinstellingen terug?

Handleiding:
https://www.ziggo.nl/pdf/Handleidingen/televisie/losse_apparatuur/ziggo-handleiding-televisie-digitale-ontvanger-humax-ihrd-5200c.pdf
Top @tichel :6
Zouden meerderen zo moeten doen!

sorry, moest gewoon
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
10.122
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Met 'missen' bedoel ik dat tot dusver helaas nog niemand een reactie heeft gegeven op een naar mijn mening goed advies van techel aan de TS. Maar dat had je best wel goed begrepen.
Hat had je gesierd als je er zelf op gereageerd had zonder dat van een ander te verwachten. Maar gelukkig heeft CreativeS er alsnog op gereageerd, schrijf je dat even bij in je administratie?
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
791
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@warrink
En het zou jou sieren wanneer je toegeeft dat je een reeds op maat gesneden advies aan de TS over het hoofd hebt gezien. Zaterdagavond schreef je immers: 'TS vraagt advies, tot nu toe is er nog niet een zinnig advies gepost dacht ik. Dus waarom zou hij moeten reageren?'
En het zou je sieren wanneer je je onterechte opmerking dat ik met mijn advies de TS onnodig op kosten zou kunnen jagen, zou hebben ingetrokken.

@CreativeS
Het zou jou hebben gesierd wanneer je reeds gistermiddag het goede advies van @tichel had onderschreven in plaats van een aantal flauwe reacties te posten.
 
Laatst bewerkt:

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
26.792
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Jaja... berouw komt na de zonde... dus gaan we weer lekker afschuiven. Laat ik dan maar de wijste zijn en zeggen: Dag @Zeeburgia ! Zo jammer dat je het niet wil zien... ach ja, het zal wel blindheid veroorzaken.
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
791
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik vind een ander Nederlands spreekwoord meer van toepassing: `de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet`.
 

Nickzo

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2011
Berichten
161
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
[QUOTE= . . aangezien ik via TV geen Signaal krijg niet met HDMI of Scart kabel. . .

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar mijn iHDR 5200 loopt niet via de tv. Bij mij gaat het antennesignaal via een splitter: 1 kabel naar de tv en de 2e naar de Humax en daarvandaan een HDMI kabel naar de tv. Een geactiveerde smartcard geeft toegang tot de t.v kanalen, zonder card kun je volgens mij in ieder geval NPO1 ontvangen en er schijnen ook meer vrije kanalen te zijn, maar mijn card heb ik er nooit uitgetrokken. Een card schijnt alleen nog te huur te zijn bij Ziggo.
 
Laatst bewerkt:

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.372
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Laat ik voorop stellen dat ik geen ervaring heb met Humax 5200, m.a.w. wat kan en wat niet. Ik begrijp wel dat je met een zelf gekocht exemplaar een aantal dingen zelf moet instellen. Maar ……
Blijven er desondanks niet dingen over die je wel of niet kan afhankelijk van een basis-abonnement of een duurder? Ik ben nieuwsgierig hoe Ziggo dat dan doet. Is daar geen activering door Ziggo voor nodig?
Is als niemand het blijkbaar helemaal precies weet, want daar lijkt het door de reactie van Warrink een beetje op, om gewoon de helpdesk te vragen? Of het help-team hier van Ziggo?