• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Vraagje over vergoeding belkosten.


#1
Even een opmerking/vraag/stelling:

Kennis van me, bij Ziggo, had geen modemmverbinding meer, en moest bellen, maarja 1200 gaat dan niet. Hij dus bellen met zijn 06. Hij zegt tegen ze dat kost me dik geld. Hun antwoord was: geen probleem dat wordt verrekend op de nieuwe rekening die u krijgt.

Hier heb ik nog nooit van gehoord, compensatie voor je 06?
 
#2
Heb ik ook ooit eens gehad, maar heb er flink wat moeite voor moeten doen,
maar was in de tijd voor de onbeperkt bellen abo,s.
Volgens mij valt het service nummer ook gewoon onder het normale tarief, gratis dus
 
#4
Nee Johnny, dit was korter dan een etmaal, maar die kennis was stellig, hem was toegezegd dat zijn 06 kosten zouden teruggestort worden. Nou , ik geloof daar niks van, en denk dat die kennis zich met kluitje heeft laten wegsturen.
 
#9
Ja, maar dat is nog wat anders dan Ziggo die pro-actief even je geld terugstort. Nouja ik weet genoeg, jullie is zo een regeling als die kennis denkt dat er is....niet bekend.