Algemene storingsmeldingen [deel 6]

Helaas weer raak, net thuis en ik zie weer dat er kanalen weg zijn: 22 - 24.
Snelheid 13Mb / 41Mb. :(
 
De monteur is geweest heeft hoofdaansluiting gewijzigd van 2 naar 1 aansluitpunt en andere splitter.
Helaas zitter er 2 slechte plekken in de kabel buiten en moet de versterker in de straat ook worden bijgeregeld.

Voor nu blijft het voor mij hetzelfde.
 
Helaas weer raak, net thuis en ik zie weer dat er kanalen weg zijn: 22 - 24.
Snelheid 13Mb / 41Mb. :(

hier ook 26 op dinsdag 27 november onderhoud was opeens me snelheid Snelheid 10Mb/20Mb
mediabox loop ook vast netflix hang krijg je melding 7020 2020 box ga offline bellen ja modem reset gedaan kabels vervangen
nu maar wachten tot morgen dan komen ze het oplossen zeggen ze maar wel vreemd het is altijd na onderhoud dat hier alles bagger ga
 
Het schijnt dat door die frequentie verhogen vaker zaken moeten worden bij gesteld of vervangen. Zoals ik hier boven al aangaf.
Dat ze bij het meten hier nu ook die 2 slechte plekken in de kabel buiten vonden is mooi meegenomen.
 
Het schijnt dat door die frequentie verhogen vaker zaken moeten worden bij gesteld of vervangen. Zoals ik hier boven al aangaf.
Dat ze bij het meten hier nu ook die 2 slechte plekken in de kabel buiten vonden is mooi meegenomen.

hier hebben ze op 29/11 alweer nieuwe AOP vervangen plus kabels en OV-8420 monteur heb gemeten nou ik was super blij haalde weer maar 10Mb/20Mb hij zal dan de andere dag ook netwerk monteur sturen omdat die werken maar tot 4 uur werken heb zitten wachten maar niemand gezien gebeld om 20;00 uur meneer er is niks bekend hier dus ik moet het er maar meedoen tot maandag dan kom er weer iemand kijken
 
Laatst bewerkt:
https://www.ziggo.nl ligt zo te zien even plat:

25020
 
Site werkt hier gewoon (Firefox). Wel ligt ZiggoGo al een paar uur plat, maar dat staat ook aangegeven bij de storingen (Rotterdam)
 
Aha vondt hem eerder al traag reageren en nu zie Ik dit. En voor Ziggo go een leukere ik die het even niet mededeling
D4FDADA3-683D-4567-B997-DD4036F4EC99.png
28DDDCC5-BFDA-4506-BB7D-BFC3EC58F34E.png
 
Ziggo.nl doet het weer.

maar voor Ziggogo hebben ze nog even de tijd nodig


Storing in de Ziggo Go app

Inloggen op de Ziggo Go app werkt mogelijk niet zoals het hoort. We proberen alles zo snel mogelijk weer aan de praat te krijgen. Onze excuses voor het ongemak.
Status
open
Bekend sinds
Maandag 8 juli om 19:11
Wanneer is het opgelost?
Dinsdag 9 juli om 23:00
 
Beetje problemen met het internet hier momenteel (Dordrecht). Heel erg onstabiel en langzaam.

Traceroute geeft ook vage waardes aan. Soms heel goed, maar ook veel uitval en trage pings. Ik kan momenteel ook niks doen met online games of Netflix of iets dergelijks.


Code:
Pinging google.nl [172.217.168.195] with 32 bytes of data:
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=14ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=9ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=109ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=238ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=9ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=9ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=109ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=9ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=9ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=10ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=9ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=9ms TTL=54
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=10ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=12ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=15ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=19ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=11ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=134ms TTL=54
Reply from 172.217.168.195: bytes=32 time=9ms TTL=54

Model al een keer volledig gereset, heeft niet geholpen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan