• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zoeken naar series in replay op ziggogo.tv werkt niet

harstmh

Forum Gebruiker
Berichten
4
Hoi,

Na het inloggen met chrome (v69.0.3497.100) op ziggogo.tv volg ik de volgende stappen:
  1. klik links op TV
  2. klik op TV GIDS & REPLAY
  3. klik op loep ikoontje (de zoek functie helemaal bovenin rechts)
  4. vul een serie naam in (in mijn geval blindspot)
Krijg ik netjes het verwachte resultaat.

Maar als ik dan op de serie klik zie ik het scherm zoals ziggogo.tv.1.png, ofwel vrijwel een leeg scherm waar ik verder niet de gewenste serie kan starten. Dit is jammer want deze zoek functionaliteit is erg handig.

Zijn er meer die dit ook ervaren?
 

Bijlagen

  • ziggogo.tv.1.png
    ziggogo.tv.1.png
    41,9 KB · Weergaven: 82
Werkt hier ook niet met Chrome. Wel met Firefox.

Edit: wanneer ik blindspot wil afspelen in Firefox krijg ik: "Helaas de video kan op dit moment niet worden afgespeeld"
 
Laatst bewerkt:
In de browser iets aan of uitzetten proberen? Twee jaar terug ofzo moest iets met Active-X in IE. Misschien zit ook zoiets in andere browsers
 
Met Edge werkt het ook al niet. Het ligt volgens mij gewoon aan de site.

Met de windows 10 ZiggoGo app werkt het wel gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb veel problemen met de Ziggo Go app gehad, maar mssn dat deze app inmiddels beter werkt. Ik ga dat weer eens proberen.
 
Ik zou wel de oude versie (mocht je die nog hebben) eerst verwijderen. Uit ervaring sprekende gaat dat updaten naar een nieuwere versie niet altijd goed.
 
Bedankt voor de tip!
Even controleerd maar had kennelijk de app al verwijderd :-)
 
Terug
Bovenaan