Franz
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3.198
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Misschien dat iemand van @Webcare Ziggo meekijkt en weet wat er loos is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je iets specifieker zijn? Als ik de berichten lees zie ik dat de verklaring voor de melding mbt netwerkkabel/kaart al is gevonden.Misschien dat iemand van @Webcare Ziggo meekijkt en weet wat er loos is?
Dat was een heel ander probleem wat dus opgelost is maar niet het spontane rebooten van de connectbox wat ik dus gisterenavond weer meemaakte.Kun je iets specifieker zijn? Als ik de berichten lees zie ik dat de verklaring voor de melding mbt netwerkkabel/kaart al is gevonden.
Ja daar gaat dit topic ook over. Dat andere probleem met utp is opgelost ja.Bedoelde meer mijn probleem, af en toe restart modem en vreemde meldingen
Oké bedankt, dan wacht ik wel tot het vanzelf weer goed is.Komt normaal gesproken vanzelf allemaal wel goed,maar snelste manier is alles uitzetten en na opnieuw opstarten Connect box alles weer een voor een aanzetten.