• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Modem reboot weer


#21
#22
Lijkt me loze melding, nu momenteel partial bonding, maar alles draait volle bak. Zal wel weer nieuwe budgetsoftware zijn uit...………..;)
 
#23
Dit ook budgetsoftware? ;)

Netwerk diagnose.

Er zijn enkele problemen gevonden.

! Controle modem en verbinding met Ziggo
v Controle bekabelde aangesloten apparaten
v Controle wifi status en via wifi aangesloten apparaten

Hieronder staan de test resultaten met mogelijke tips:

1 De temperatuur van de Connect Box is normaal.
2 Je internetverbinding werkt.
3 Je internetverbinding is verbroken.
Controleer de aansluitingen met de coaxkabel en wandcontactdoos, en herstart daarna je modem. Het is ook mogelijk dat er een storing is in je wijk. Dit kan je zien via je mobiele telefoon op www.ziggo.nl/storingen.
4 De 2.4 GHz frequentieband is uitgeschakeld.
5 De 5 GHz frequentieband is uitgeschakeld.
 
#25
Oops toch iets niet goed:
UTP kabel die naar pc gaat is nieuw.
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
#26
Ik heb nu de tv uitgeschakeld en weer netwerk diagnose uitgevoerd en nu wel alles goed.
Dan zou de UTP kabel die naar tv gaan niet goed zijn maar heb op tv gewoon verbinding.
 

Bijlagen

#29
Of is de tv misschien maar een 100Mbps aansluiting?
In dat geval geen probleem.
Ik zou het niet weten maar ik heb een andere UTP kabel geprobeerd en dezelfde foutmelding.