• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Ziggo Start XXL: upgrade naar 100Mbit/s (met prijsverhoging)


#21
Hmm.. die snap ik niet... ik betaalde eerst 70,90 voor 200mbit (Start + Complete zonder bellen 58,95 + Movies XL 11,95)
Nu is dit dus 66,40 voor 100mbit (Start XXL 54,45 + Movies XL 11,95)

Waar komt die 1,5 vandaan?
 
#23
@bert1984 En je hebt ook een CI+ module zie ik.
Toch gek dat een Ziggo moderator op het ander forum verkondigde dat je deze 100Mbps beslist niet kon krijgen zodra je een CI+ hebt.
Ziggo zwalkt flink tegenwoordig, iedereen roept maar wat.
Wat betreft het nieuwe Start XXL pakket. Dit nieuwe pakket werkt nog niet bij al onze klanten zoals het hoort. Daarom is het nu niet meer beschikbaar. Excuses voor de verwarring. Het pakket komt zo snel mogelijk beschikbaar. De klanten die het pakket nu al hebben en waar het wel werkt, houden het.

Groet,

Mirsad van Ziggo
 
#25
Het hebben van een CI+ kaartje is dus wel een bron van ellende voor dit abonnement.
Op het andere forum al geblokte kaartjes ondanks toezegging dat het wel werkt.....
In fUPC is een CI+ sowieso al een ondergeschoven kindje en Ziggo kan dat niet (of wil dat niet?) oplossen.
En zo’n kaartje is juist zo prettig. Wil men er van af?
2 euro per maand is toch een goudmijn voor Ziggo?
Kan niets aan stuk gaan, maakt geen herrie en vreet geen stroom.
 
#26
Wat is er dan ondergeschoven aan , aan CI+? Heb het gehad werkte prima. In fUpc ja, in FZiggo kan je nog zeggen dat men ervan af wil die gratis kaartjes, maar van fUpc ontgaat het me.
 
#27
Je mag niet van 40/4 upgraden naar 100/10 als je een CI+ hebt.
In fUPC heb je geen interactieve tv met CI+
En de EPG is amper 24 uur met een CI+ in fUPC.
Wil je iets opnemen kan je amper plannen.
Kost 2 euro per maand en in fZiggo ook maar heb je wel meer.
Daarom onder geschoven kindje 8)
 
#30
Er kan veel maar je moet wel de juiste medewerker aan de telefoon krijgen. Gewoon wat vaker bellen zou ik zeggen.
Iemand op het andere forum had juist met Ziggo gebeld om het te regelen.
Geen enkel probleem, kon gewoon.
Mediabox retour sturen en dan werkt het.
Niet dus, CI+ module werkt niet meer.
Iedereen bij Ziggo zegt iets anders en allemaal hebben ze gelijk....
De klant is uiteindelijk de dupe.

Dat verschil tussen fUPC en fZiggo is inderdaad belachelijk.
Wel allemaal dezelfde prijzen maar niet allemaal dezelfde service.
Niemand kan er iets aan doen en niemand doet er iets aan.

Eigenlijk moet ik dat van de EPG gewoon als storing melden.
Dan krijg je geld terug op het moment dat het wel weer werkt.
Geld is voor elk bedrijf een gezonde drijfveer om iets te doen.