• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Borg modem/router nog niet terug.


Gonnie

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2018
Berichten
4
Ziggo
Geen Producten
Gebied
?
3 maanden geleden me abbonnement opgezegd. Heb alles netjes betaald maar wacht nog steeds op me 45 euro. Ik heb destijds in 2012 t gehuurd met borg. Heb er 3x over gebeld en 3 x word er gezegd dat t onderweg is........word hier echt niet vrolijk van.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.094
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Heb je het wel naar het goede adres gestuurd, met de goede bijsluiters. Per slot moeten ze het aan jou kunnen linken. Ze gaan vast niet aan hand van het serienummer controleren, van wie dat binnengekomen modem was.
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.440
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Over welke bijsluiters heb je het?
De laatste keren dat ik apparatuur mocht terugsturen hoefde er niets bijgesloten te worden.
Je zou juist wel dat het op serienummers gaat, die staan immers ook duidelijk vermeld in je abonnementsgegevens.
Mijn vorige modem, een 3112, mocht ik weggooien (heb hem nog hoor).
Mijn zoon moest deze wel terugsturen.
Borg en terug betalen gaat vaker niet zonder slag of stoot bij Ziggo.
Is dat opzet?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
935
3 maanden geleden me abbonnement opgezegd. Heb alles netjes betaald maar wacht nog steeds op me 45 euro. Ik heb destijds in 2012 t gehuurd met borg. Heb er 3x over gebeld en 3 x word er gezegd dat t onderweg is........word hier echt niet vrolijk van.
Laten we dit eens voor je uitzoeken. Wil je ons een privébericht sturen met daarin jouw adres, klantnummer en verwijzing naar dit topic? Dan pakken we het daar verder met je op.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

Gonnie

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2018
Berichten
4
Ziggo
Geen Producten
Gebied
?
Heb je het wel naar het goede adres gestuurd, met de goede bijsluiters. Per slot moeten ze het aan jou kunnen linken. Ze gaan vast niet aan hand van het serienummer controleren, van wie dat binnengekomen modem was.
Ik had van Ziggo een leeg doosje opgestuurd gekregen met daarop t adres en dergelijke. Moest een papier invullen en bijsluiten dit ook gedaan . Ik ben natuurlijk niet achterlijk

Over welke bijsluiters heb je het?
De laatste keren dat ik apparatuur mocht terugsturen hoefde er niets bijgesloten te worden.
Je zou juist wel dat het op serienummers gaat, die staan immers ook duidelijk vermeld in je abonnementsgegevens.
Mijn vorige modem, een 3112, mocht ik weggooien (heb hem nog hoor).
Mijn zoon moest deze wel terugsturen.
Borg en terug betalen gaat vaker niet zonder slag of stoot bij Ziggo.
Is dat opzet?
T is indd wel raar dat t zolang moet duren. Heb 3 x gebeld en 3 x word er gezegd dat t geld onderweg is. Weet niet of ze t per postduif sturen maar had t alsnog dan al moeten hebben . ,,

Laten we dit eens voor je uitzoeken. Wil je ons een privébericht sturen met daarin jouw adres, klantnummer en verwijzing naar dit topic? Dan pakken we het daar verder met je op.
Hoe doe ik dat ? Iets pv sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topicstarter
Topicstarter
G

Gonnie

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2018
Berichten
4
Ziggo
Geen Producten
Gebied
?
Laten we dit eens voor je uitzoeken. Wil je ons een privébericht sturen met daarin jouw adres, klantnummer en verwijzing naar dit topic? Dan pakken we het daar verder met je op.
**** adres gegevens verwijderd ****
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gerardus

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
1.911
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@Gonnie
Nee zo aub niet. Nu staan je NAW gegevens geheel openbaar.
Lees de post van Freeewilie nog eens. Klikken op Webcare Ziggo.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

Gonnie

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2018
Berichten
4
Ziggo
Geen Producten
Gebied
?