• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Storing en vergoeding.


rodirida

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2018
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Jammer dat @Webcare Ziggo dit ook niet gelijk vermeld als antwoord bij al die klachten via social media... :(
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
849
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Alle lof voor de medewerkers van webcare, maar hun baas is Ziggo ;)
 

fietsbel1970

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2018
Berichten
12
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Enkel erg jammer van ziggo dat een humax of een andere box worden uitgesloten van compensatie.
En je hoort ook niks over een vergoeding vanjou ipad die op het netwerk laad qua verbinding.
Want daar zat ook storing op

fietsbel1970
 

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
524
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@fietsbel1970 ik zou altijd even direct contact opnemen via PM met @Webcare Ziggo hier. Zelf heb ik op Twitter met Webcare ook wel eens na een klacht een vergoeding gekregen. Een beetje jammer dat ze via het formulier alleen de MediaboxXL vergoeden, maar als je ze eenmaal persoonlijk aanspreekt doen ze vaak niet zo moeilijk.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
4.324
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En hoe zit het met de telefoon @Webcare Ziggo die was ook niet te gebruiken kon niet gebeld worden of zelf bellen. Dit wat betreft de vergoeding van 1,2 en bij ons 3 september
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
931
En hoe zit het met de telefoon @Webcare Ziggo die was ook niet te gebruiken kon niet gebeld worden of zelf bellen. Dit wat betreft de vergoeding van 1,2 en bij ons 3 september
Deze storing zou eigenlijk geen gevolgen moeten hebben gehad op je telefoon, het betrof alleen onze servers met alle VOD en replay content. Als je geen gebruik hebt kunnen maken van de vaste telefoon dan was er mogelijk wat meer aan de hand. Lastig om achteraf iets over te zeggen, maar je krijgt een vergoeding over je gehele abonnement, dus niet alleen voor het niet kunnen gebruiken van VOD of Replay, dus dat lijkt mij dan ook wel gedekt met de vergoeding.

Groet,

Jelle van Ziggo
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
931
Enkel erg jammer van ziggo dat een humax of een andere box worden uitgesloten van compensatie.
En je hoort ook niks over een vergoeding vanjou ipad die op het netwerk laad qua verbinding.
Want daar zat ook storing op

@fietsbel1970 ik zou altijd even direct contact opnemen via PM met @Webcare Ziggo hier. Zelf heb ik op Twitter met Webcare ook wel eens na een klacht een vergoeding gekregen. Een beetje jammer dat ze via het formulier alleen de MediaboxXL vergoeden, maar als je ze eenmaal persoonlijk aanspreekt doen ze vaak niet zo moeilijk.
Wat knurk zegt, stuur ons een privebericht met een toelichting samen met je klantnummer, dan zorgen we voor de vergoeding.

Groet,

Jelle van Ziggo