• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Storing en vergoeding.


#16
@fietsbel1970 ik zou altijd even direct contact opnemen via PM met @Webcare Ziggo hier. Zelf heb ik op Twitter met Webcare ook wel eens na een klacht een vergoeding gekregen. Een beetje jammer dat ze via het formulier alleen de MediaboxXL vergoeden, maar als je ze eenmaal persoonlijk aanspreekt doen ze vaak niet zo moeilijk.
 
#18
En hoe zit het met de telefoon @Webcare Ziggo die was ook niet te gebruiken kon niet gebeld worden of zelf bellen. Dit wat betreft de vergoeding van 1,2 en bij ons 3 september
Deze storing zou eigenlijk geen gevolgen moeten hebben gehad op je telefoon, het betrof alleen onze servers met alle VOD en replay content. Als je geen gebruik hebt kunnen maken van de vaste telefoon dan was er mogelijk wat meer aan de hand. Lastig om achteraf iets over te zeggen, maar je krijgt een vergoeding over je gehele abonnement, dus niet alleen voor het niet kunnen gebruiken van VOD of Replay, dus dat lijkt mij dan ook wel gedekt met de vergoeding.

Groet,

Jelle van Ziggo
 
#19
Enkel erg jammer van ziggo dat een humax of een andere box worden uitgesloten van compensatie.
En je hoort ook niks over een vergoeding vanjou ipad die op het netwerk laad qua verbinding.
Want daar zat ook storing op

@fietsbel1970 ik zou altijd even direct contact opnemen via PM met @Webcare Ziggo hier. Zelf heb ik op Twitter met Webcare ook wel eens na een klacht een vergoeding gekregen. Een beetje jammer dat ze via het formulier alleen de MediaboxXL vergoeden, maar als je ze eenmaal persoonlijk aanspreekt doen ze vaak niet zo moeilijk.
Wat knurk zegt, stuur ons een privebericht met een toelichting samen met je klantnummer, dan zorgen we voor de vergoeding.

Groet,

Jelle van Ziggo