• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Storing en vergoeding.


rick70

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2008
Berichten
1.114
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Storing & vergoeding
Zaterdagavond 1 september was er een Video on Demand storing op de Ziggo Mediabox XL. Dat betekende geen programma’s terugkijken of opnemen én geen films of series bestellen. De storing is uiteindelijk verholpen in de nacht van 4 op 5 september. En eerlijk: dat hadden we natuurlijk véél eerder willen fiksen maar dat lukte gewoon niet.

Heb je de Mediabox XL en heb je onze On Demand diensten niet kunnen gebruiken? Dan geven we graag een kleine compensatie. Zo staat het in onze Algemene voorwaarden en daar houden we ons aan. Wil je in aanmerking komen voor de vergoeding, vul dan onderstaande gegevens in. Dat kan tot 15 september.

Ga naar de website (Bron: Ziggo): http://ziggo.nl/vodstoring

(De link naar deze website komt van Ziggo Webcare op twitter.)
 
Laatst bewerkt:

oneapi

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
2.290
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gedaan en afwachten weer.

Dank je wel voor de tip :6
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
931
TOP! Inderdaad tot 15-09 kan je via deze link je vergoeding aanvragen. Heb je inderdaad recht op de vergoeding, dan krijg je na 15 september een e-mail of brief over hoeveel je precies krijgt.

Met vriendelijke groet,
Alex van Ziggo
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
849
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het geld voor deze 'vergoeding' kan beter gebruikt worden om eens structueel een oplossing te vinden voor alle probleempjes. Bij deze zie ik af van de vergoeding en hoop op betere tijden ;)
 
Laatst bewerkt:

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
524
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Neenee Franz, daar zijn de abonnementsverhogingen van dit jaar voor geweest.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
849
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Neenee Franz, daar zijn de abonnementsverhogingen van dit jaar voor geweest.
Als iedereen vergoeding vraagt, kan je er donder op zeggen dat er weer een spontane abbonementsverhoging aankomt, dus.....niet doen ;)
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.428
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Maar wel fijn om te lezen dat Ziggo zich aan de Algemene Voorwaarden gaat houden :D
Ja, dat is ironisch bedoeld 8)
Echt dat zinnetje, tenenkrommend.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.068
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
…Echt dat zinnetje, tenenkrommend.
Viel mij ook op. Bij de meeste mensen is dit zo vanzelfsprekend dat je het ook niet speciaal noemt. Als Ziggo dat zo op benadrukt opschrijft, vinden ze het blijkbaar niet vanzelfsprekend dat ze zich altijd aan de eigen voorwaarden houden.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
849
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Maar wel fijn om te lezen dat Ziggo zich aan de Algemene Voorwaarden gaat houden :D
Ja, dat is ironisch bedoeld 8)
Echt dat zinnetje, tenenkrommend.
Ja, met andere woorden, we pakken jullie wel terug ;)
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.428
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik maak al sinds 2007 gebruik van de diensten van UPC en later Ziggo.
Voor 99,99% ben ik gerust tevreden hoor maar zoals ze nu met deze storing omgaan.
Echt, kom er gewoon voor uit en draai niet om de hete brij heen.
Als er dan van die mierzoete zinnetjes komen kan ik mij niet inhouden :D