• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Storing Ziggo en communicatie daarover


ToosV

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2015
Berichten
15
Aan Webcare Ziggo,

“rot om te lezen”
“jammer dat”
“super Johnny”, etc.
“stuur me een privébericht” want dat wekt de indruk dat we het oplossen en niemand kan op die manier ooit controleren dat we toch niets hebben opgelost.

hé webcare Ziggo! kom eens op aarde met je popiejopie gezever.
Dit is toch niet te harden dat toontje? kleutertjeluister is er niets bij.
Dit is echt om kotsmisselijk van te worden.
Amerikaans model, vooral geen schuld bekennen anders gaat het kosten.
Bij Ziggo op de helpdesk gaan werken is inmiddels net zo een matennaaiersbaantje als parkeerwachter.
En dan ook nog eens doen alsof je verstand van zaken hebt.
Wel eens van Kooten en de Bie gezien? (oh oh oh mevrouwtje, scheurgras)
VIER!!! dagen storing. ONVOORSTELBAAR!
 
Laatst bewerkt:

marans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Berichten
935
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
onvoorstelbaar is, dat men blijkbaar niets anders meer heeft dan tv en internet. get a life....
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
935
Hallo ToosV,

Ik begrijp dat je er zo over denkt echter ben ik het hier niet helemaal mee eens. We vinden het oprecht heel vervelend dat onze klanten zo'n lange tijd storing ervaren met een dienst die zo veel gebruikt wordt.
We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen door zo van zoveel mogelijk informatie te voorzien.

Mijn collega Kim is zeker heel capabel in haar werk en helpt iedereen die hier om vraagt, en dit geld voor al mijn collega's
Helaas was het antwoord de afgelopen dagen dat het probleem bekend was en dat er met man en macht aan gewerkt wordt om alles op te lossen. Hier kon jij als klant niets aan doen en deze storing werd veroorzaakt door een van onze servers!

Inmiddels moet alles voorbij zijn en hoop ik dat ook bij jou alles is opgelost. Zo niet dan horen wij het graag. En laten we het eens zijn, 4 dagen is inderdaad veel te lang!

Met vriendelijke groet,
Alex van Ziggo
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.440
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen door zo van zoveel mogelijk informatie te voorzien.
Alex van Ziggo
Nou, die informatie begon pas vanaf maandag morgen.
In het weekeinde werd er werkelijk nergens informatie gegeven.
Ja, via Twitter af en toe eens een antwoord op een vraag van een gebruiker.
De informatievoorziening bij Ziggo tijdens een grote storing ligt echt ver onder de maat.
Waarom?
Eerlijke informatie geven kost minder klanten dan krampachtig een storing onder de pet proberen te houden.
 

Opteron-pv

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Berichten
529
Ziggo
Alles in 1
Gebied
?
Nou, die informatie begon pas vanaf maandag morgen.
In het weekeinde werd er werkelijk nergens informatie gegeven.
Ja, via Twitter af en toe eens een antwoord op een vraag van een gebruiker.
De informatievoorziening bij Ziggo tijdens een grote storing ligt echt ver onder de maat.
Waarom?
Eerlijke informatie geven kost minder klanten dan krampachtig een storing onder de pet proberen te houden.
Dat zou geen verrassing moeten zijn als Brecht(Kassa) ze op de koffie vraagt durven ze dat ook niet :).

Daar kunnen medewerkers van Ziggo vrij weinig aan doen heb ik zo het idee.

En ik kan me het gesprek al voor stellen webcare medewerkers verbatim doorgeven dat management van Ziggo niet erg goed is in het tijdelijk vaststellen wanneer wel en niet de juiste informatie publiek maken.
 

breen1969

Product Tester
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
2.502
De informatievoorziening bij Ziggo tijdens een grote storing ligt echt ver onder de maat.
Waarom?
Eerlijke informatie geven kost minder klanten dan krampachtig een storing onder de pet proberen te houden.
En dat Ziggo communicatie methodes aanbied als diensten, zoals vaste telefonie, mobiel en internet based.

Ze hebben een afdeling communicatie nodig, die in bepaalde gevallen een mededeling verspreid via de media. Dat er snel een duidlijk verhaal is.
 
Topicstarter
Topicstarter
T

ToosV

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2015
Berichten
15
Hallo ToosV,

Ik begrijp dat je er zo over denkt echter ben ik het hier niet helemaal mee eens. We vinden het oprecht heel vervelend dat onze klanten zo'n lange tijd storing ervaren met een dienst die zo veel gebruikt wordt.
We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen door zo van zoveel mogelijk informatie te voorzien.

Mijn collega Kim is zeker heel capabel in haar werk en helpt iedereen die hier om vraagt, en dit geld voor al mijn collega's
Helaas was het antwoord de afgelopen dagen dat het probleem bekend was en dat er met man en macht aan gewerkt wordt om alles op te lossen. Hier kon jij als klant niets aan doen en deze storing werd veroorzaakt door een van onze servers!

Inmiddels moet alles voorbij zijn en hoop ik dat ook bij jou alles is opgelost. Zo niet dan horen wij het graag. En laten we het eens zijn, 4 dagen is inderdaad veel te lang!

Met vriendelijke groet,
Alex van Ziggo
Ben je nu zo dom of gewoon zeldzaam naïef?
Nu doe je nl weer precies hetzelfde als waar ik je op aanspreek
Hallo ToosV,

Ik begrijp dat je er zo over denkt echter ben ik het hier niet helemaal mee eens. We vinden het oprecht heel vervelend dat onze klanten zo'n lange tijd storing ervaren met een dienst die zo veel gebruikt wordt.
We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen door zo van zoveel mogelijk informatie te voorzien.

Mijn collega Kim is zeker heel capabel in haar werk en helpt iedereen die hier om vraagt, en dit geld voor al mijn collega's
Helaas was het antwoord de afgelopen dagen dat het probleem bekend was en dat er met man en macht aan gewerkt wordt om alles op te lossen. Hier kon jij als klant niets aan doen en deze storing werd veroorzaakt door een van onze servers!

Inmiddels moet alles voorbij zijn en hoop ik dat ook bij jou alles is opgelost. Zo niet dan horen wij het graag. En laten we het eens zijn, 4 dagen is inderdaad veel te lang!

Met vriendelijke groet,
Alex van Ziggo
Ben je nu zo dom of gewoon kotsend politiek correct.
Je doet gewoon weer precies hetzelfde.
“Ik begrijp dat je er zo over denkt”
Weer dat “toontje”
Lees gewoon eens goed wat ik schrijf en ga je zitten schamen.
Het is zolangzamerhand zo tenenkrommend dat om jullie lachen of lees maar uitlachen echt de beste oplossing is.
De Horizonbox werkt bij jou, net als bij al je leugenachtige collega’s zeker ook perfect.
“Traag? nee daar heb ik geen last van, heeft u uw bekabeling al gecontroleerd?”
Jullie zijn echt the fuckin’ limit.
 

Opteron-pv

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Berichten
529
Ziggo
Alles in 1
Gebied
?
@ToosV De mensen die bij Ziggo werkt en dit werk doen zijn toch we erg afhankelijk van hoe er door anderen beslissingen worden genomen. Niemand van webcare gaat op een server plassen omdat ze te weinig te doen hebben.

Dat er problemen zijn met van alles en nog wat binnen Ziggo dat is duidelijk. Zelf heb ik het ook mee gemaakt dat iemand dood leuk aan de telefoon begon over bekabeling terwijl er gewoon een melding van een algemene storing was.

Ziggo en KPN zijn beide geen hoogvliegers en dat gaat ook niet binnenkort veranderen.
 

OnlineGamer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2017
Berichten
577
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ben je nu zo dom of gewoon zeldzaam naïef?
Nu doe je nl weer precies hetzelfde als waar ik je op aanspreek


Ben je nu zo dom of gewoon kotsend politiek correct.
Je doet gewoon weer precies hetzelfde.
“Ik begrijp dat je er zo over denkt”
Weer dat “toontje”
Lees gewoon eens goed wat ik schrijf en ga je zitten schamen.
Het is zolangzamerhand zo tenenkrommend dat om jullie lachen of lees maar uitlachen echt de beste oplossing is.
De Horizonbox werkt bij jou, net als bij al je leugenachtige collega’s zeker ook perfect.
“Traag? nee daar heb ik geen last van, heeft u uw bekabeling al gecontroleerd?”
Jullie zijn echt the fuckin’ limit.
Je kan ook overstappen naar T-Mobile, daar zijn nooit problemen.

Hoef je nooit meer klantenservice te bellen,
 

elvagabundo

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2010
Berichten
307
Hoi ToosV - wat wil je nu eigenlijk bereiken?
Dat de helpdesk bij Ziggo zegt hoe geweldig jij bent en hoe slecht zij? Dat je zelf bij de klantenservice aangenomen wordt om even te laten zien hoe het allemaal wél moet?

Je eerste bericht is namelijk nogal soort van passief agressief. Je tweede bericht ronduit vervelend. Een helpdeskmedewerker een 'matennaaiersbaantje' noemen - tjonge, daar begint het al. Je weet toch dat daar ook maar studenten zitten en andere mensen die gewoon hun geld proberen te verdienen. Weet je waarmee.. met mensen als jij te woord staan. En als ik je reactie zo lees zal dat bij jou niet heel fijn zijn..

Hoe ik Ziggo en andere bedrijven bel? Ik heb indien mogelijk alles uitgesloten, op internet gezocht naar storingen, wellicht nog even om hulp gevraagd en als ik er echt niet uitkom bel ik. Dan wordt ik de ene keer goed begrepen, de andere keer helemaal niet omdat ze met een standaard riedeltje komen zonder goed te analyseren. Ja, ook ik raak wat gefrustreerd, maar het is vrijwel altijd mogelijk bij een oplossing te komen als je niks onredelijks vraagt. Moet je wel zelf even inschatten hoe de persoon aan de andere kant is, dat helpt een hoop. En lukt het écht niet, dan bel je nogmaals. Ligt echt heel erg aan hoe je je zelf opstelt. Want wat vraag jij Ziggo dan als je belt? Hoe boos ben je ? Eis je de klachtenafdeling of de manager? Of een half jaar abonnementsgeld om die vier daagjes on demand storing?

Ik vind - puur uit je 2 reacties hier - dat je je eens achter je oren moet krabben over hoe je over mensen denkt en misschien wel hoe je er mee omgaat. In ieder geval als klant.. Let wel: ik zeg daarmee niks over hoe de helpdesk of communicatie vanuit Ziggo is. Die is misschien precies zo slecht als je zegt, of erger, dat doet er voor mijn punt niet toe.

Je moet andere manieren vinden om je frustratie hierover te uiten. Ook dat je het hebt over 'tenenkrommend' en dat je eigenlijk mensen zou moeten 'uitlachen' geeft blijk van je houding. Echt, je helpt anderen en jezelf om hier een keer over na te denken.

Bedoel het echt niet lullig, hoop dat het ook neit zo opgevat wordt. En nogmaals: ik wil echt niks zeggen over hoe slecht of goed Ziggo deze storing of andere storingen afhandelt (al geloof ik zelf dat het bij de meeste bedrijven ongeveer gelijk is) - daar mag je ook best boos over zijn, tuurlijk- het gaat me meer over de frustratie die opkomt bij die maar liefst 4 hele dagen storing en de dingen die je er bij haalt - en die als je daar net iets anders over nadenkt wellicht jezelf kan helpen om meer te bereiken. Alle goeds.