• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geen on Demand, geen Replay, geen storingspagina van ziggo.


oneapi

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
2.290
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Op zondag zal dat ook niet gebeuren denk ik.....
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
931
Beste forumleden,

Ik was vorige week nog een beetje voorbarig met vragen om DM's ;) Inmiddels is duidelijk dat dinsdag a.s. is de laatste dag dat de vergoedingen verwerkt worden. Mocht je woensdag nog geen bericht hebben ontvangen, stuur dan alsnog een DM met je postcode en huisnummer, en verwijzing naar dit topic, dan regelen we alsnog de vergoeding!

Groet,
Leroy van Ziggo
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
774
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ontving zojuist een e-mail van Ziggo dat ik aan aanmerking kom voor compensatie:

Omdat u een paar dagen geen programma’s kon terugkijken of opnemen én geen films of series kon bestellen, vroeg u een compensatie aan. We vinden het echt vervelend dat de storing zo lang duurde. En natuurlijk krijgt u een compensatievergoeding.
De vergoeding is voor u: € 9,55
De compensatievergoeding is berekend volgens onze Algemene voorwaarden: Heeft u een maandabonnement en duurt de storing 12 tot 24 uur, dan compenseren we tenminste een dertigste deel van de maandkosten. Bij elke 24 uur die de storing voortduurt, loopt de vergoeding op met een dertigste.

Het bedrag zal in mindering worden gebracht op de factuur van oktober.
De compensatie bedraagt ongeveer1/10e van mijn reguliere factuurbedrag en dat vind ik heel reëel.
 

robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
4.995
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Omdat u een paar dagen geen programma’s kon terugkijken of opnemen én geen films of series kon bestellen, vroeg u een compensatie aan. We vinden het echt vervelend dat de storing zo lang duurde. En natuurlijk krijgt u een compensatievergoeding.
De vergoeding is voor u: € 6,50
De compensatievergoeding is berekend volgens onze Algemene voorwaarden: Heeft u een maandabonnement en duurt de storing 12 tot 24 uur, dan compenseren we tenminste een dertigste deel van de maandkosten. Bij elke 24 uur die de storing voortduurt, loopt de vergoeding op met een dertigste.

Hier is het bedrag ook ongeveer 1/10 van het maand bedrag. Dus voor 3 dagen vergoeding!
 

repsol

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
12
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ook zojuist een e-mail van Ziggo ontvangen dat ik aan aanmerking kom voor compensatie:

Omdat u een paar dagen geen programma’s kon terugkijken of opnemen én geen films of series kon bestellen, vroeg u een compensatie aan. We vinden het echt vervelend dat de storing zo lang duurde. En natuurlijk krijgt u een compensatievergoeding.
De vergoeding is voor u: € 10.05
 

oneapi

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
2.290
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier ook nog niet....
 

BartV

Product Tester
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
418
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Nee, ook nog niks gehoord.