• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Kreeg rekening broadspire


#2
Was de buitenkabel gebroken en door jou schuld of was het een binnen kabel. In principe geldt dat Ziggo verantwoordelijk is voor het deel voor het AOP (buitenshuis) en jij verantwoordelijk voor alles er achter. (binnenshuis) Het lijkt me je sowieso geen rekeningen van derden mag krijgen, wat staat er op de factuur?
 
#3
Het lijkt me de vraag hoe de breuk is ontstaan en waar eigen grond tuin enz, is er sprake van aansprakelijkheid.
want broadspire heeft te maken met verzekeringen en verzekeringsclaims en is gewoon te Googlen.
 
Laatst bewerkt:
#4
Ik denk dat je het beste een privé conversatie kan sturen aan Ziggo - webcare op dit forum.
Zet daarin een korte omschrijving van je vraag en vermeld klantnummer, of postcode + huisnummer
 
Leuk bevonden: rcs
#5
Mijn kabel was gebroken en is door een ziggo medewerker gemaakt. Kreeg hiervoor van een onbekend bedrijf, zijnde broadspire, een rekening. Wie kent dit bedrijf en wie weet of dit niet een fake factuur is.
Hoi,

Zoals @Johnny54 ook aangeeft ontvang ik graag je klantnummer of postcode, huisnummer en een korte omschrijving van je vraag in een privébericht. Dan kijk ik waar deze rekening vandaan komt.

Groet,
Kim van Ziggo