• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

12 maanden korting (augustus 2018)


#71
En ondertussen is er nog een actie gekomen voor bestaande klanten... iets met een dooie mus en iedereen is er weer ingestonken. Het is dat ik een aantal voor mij boeiende zenders verlies (van de paar die er maar zijn) anders had ik voor 62 euro ipv 75.45 glas kunnen nemen met een gigabit verbinding...

Misschien doe ik dat alsnog trouwens maar mis dan gewoon 3 van de 10 soms leuke zenders het is immers toch wel even ruim 160 euro per jaar... voor dat geld kan ik me elders wel vermaken...
 
#72
Voeg eens de daad bij het woord, weet je ook eens hoe dat is... smoesjes verzinnen en zogenaamd willen vertrekken valt ook zo vaak te lezen. Slechts een heel klein percentage van al die roepers zet door...
 
#74
Voeg eens de daad bij het woord, weet je ook eens hoe dat is... smoesjes verzinnen en zogenaamd willen vertrekken valt ook zo vaak te lezen. Slechts een heel klein percentage van al die roepers zet door...
ik had de aanvraag van tweak al klaar staan maarja toen veranderde het tv aanbod drastisch dus ja nu is het weer opnieuw wikken en wegen.
 
#75
Ik heb T-Mobile 750/750 genomen en mijn Ziggo abonnement verlaagd tot het minimum.
Ben nu minder kwijt per maand en heb veel meer snelheid.
Heb Ziggo nog vanwege 3x Vodafone abonnement voordeel en dubbele data.
Dus overstappen en/of aanpassen is echt geen probleem.
 
#76
Jammer dat deze actie al voor bij is.
Ik heb hem als bestaande abonnee ook kunnen gebruiken maar wilde een vriend van me ook aanmelden.

Je kan het namelijk omzeilen als er gevraagd wordt ben je abonnee zeg je nee en loopt de stappen door als er dan gevraagd wordt opeens heb je al een Ziggo account log je in en tadaa je kan het als bestaande abonnee ook gebruiken is nu voor de 3 maanden korting ook weer.
 
#77
Voeg eens de daad bij het woord, weet je ook eens hoe dat is... smoesjes verzinnen en zogenaamd willen vertrekken valt ook zo vaak te lezen. Slechts een heel klein percentage van al die roepers zet door...
......en komen daarna terug als hun contract dat toelaat.
 
#78
Jammer dat deze actie al voor bij is.
Ik heb hem als bestaande abonnee ook kunnen gebruiken maar wilde een vriend van me ook aanmelden.

Je kan het namelijk omzeilen als er gevraagd wordt ben je abonnee zeg je nee en loopt de stappen door als er dan gevraagd wordt opeens heb je al een Ziggo account log je in en tadaa je kan het als bestaande abonnee ook gebruiken is nu voor de 3 maanden korting ook weer.
Totdat ze dadelijk een mail of brief sturen of je die 3 maanden korting die je gehad heb even wil terugsturen omdat je er geen recht op had
 
#79
Totdat ze dadelijk een mail of brief sturen of je die 3 maanden korting die je gehad heb even wil terugsturen omdat je er geen recht op had
Dat lijkt me stug doe dit elk jaar.
Hun systeem accepteerd dit nou eenmaal en krijg ook netjes een mail dat het geaccepteerd is en heb ook een medewerker van klachten afdeling gesproken erover zolang het systeem het toe laat gaf hij aan kan je het gewoon invoeren.

moeten ze anders ook maar eens wat verzinnen voor vaste klanten toch ;)
 
#80
......en komen daarna terug als hun contract dat toelaat.
Internet en bellen heb ik nog steeds bij KPN hoor... en velen zijn compleet (pun intended) bij KPN gebleven.