• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Verhuizing van oud UPC naar oud Ziggo gebied


#11
Hoop betweters hier.
50k ? ? ?
Wordt hier niet 50 Mb/s bedoeld? UPC heeft nooit 50k gehad. Zelf heb ik 50Mb/s.
Wie is hier trouwens de betweter? Het lijkt me verstandig om dat gescheld achterwege te laten, je lokt er alleen maar terugschelden mee uit.

Het zal denk ik destijds bij Ziggo vóór de fusie 40Mb/s zijn geweest, want dat is nu nog steeds het start-abonnement. Ik ben bang dat ik daar ook op terug ga vallen als ik een kleinigheid verander in m'n abonnement. Voorlopig geen aanleiding om dat te doen.
 
Laatst bewerkt:
#12
Onze hoogleraar omgangsvormen...

Dat je überhaupt bij Ziggo gebleven bent jongen... was KPN geen optie voor je? Retorische vraag.
Dat je überhaupt nog op mij reageert, was jij het niet die naar KPN ging, wat was het toen hier rustig op het forum, maar helaas kwam je terug.
En nu weer elke dag weer die pseudo-slimme opmerkingen.
 
#14
Een half jaar geleden was er hier een diskussie dat start naar 50 Mbps zou gaan. Conclusie was dat dit een foute vermelding was. Zijn er dan toch 50Mbps abbo's geweest in het start pakket?
voor de 40Mb pakketten waren er 50Mb pakketten dus ze waren vergeten die foto te verwijderen...

Schermafdruk 2018-08-02 09.11.47.png
 
Laatst bewerkt:
Topicstarter
Topicstarter
E

egbert44

Forum Member
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
9
Meer ...
Geslacht
Man
#15
Dank voor alle reacties. Maar het blijft onmogelijk om met mijn bestaande contract te verhuizen. Ga nu maar eens kijken wat mijn overeenkomst met Ziggo eigenlijk inhoudt en of het juridisch wel klopt wat Ziggo wil wat ik moet gaan doen. En ja, de wijze waarop ik keer op keer doorverbonden werd met steeds andere berichten was een klere zooi. Sommige medewerkers waren zelfs de Nederlandse taal niet machtig.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
928
Meer ...
Beroep
Webcare Ziggo
#16
Probleem is dat, wanneer je van "voormalig" UPC naar "voormalig" Ziggo gebied verhuisd (of andersom) je apparatuur niet geschikt is, dit omdat de netwerken nog wel gescheiden zijn. Omdat in "voormalig" UPC gebied alle ontvangers en modems (maar dit was bij Ziggo voor de modems ook altijd al zo) in bruikleen zijn en op een andere manier (technisch) werken dan in "voormalig" Ziggo gebied is het helaas niet mogelijk om exact hetzelfde weer mee te nemen. Hierdoor moeten we voor je nieuwe adres een compleet nieuw abonnement opvoeren en hier kan dus inderdaad een verschil komen te ontstaan in wat je had en wat je dan krijgt. Helaas is daar niets aan te veranderen. Dit maakt het natuurlijk niet minder zuur en ik snap je gevoel hierbij heel erg goed, maar er is helaas geen andere oplossing, sorry :(

Groet,

Jelle van Ziggo
 
#18
Probleem is dat, wanneer je van "voormalig" UPC naar "voormalig" Ziggo gebied verhuisd (of andersom) je apparatuur niet geschikt is, dit omdat de netwerken nog wel gescheiden zijn. Omdat in "voormalig" UPC gebied alle ontvangers en modems (maar dit was bij Ziggo voor de modems ook altijd al zo) in bruikleen zijn en op een andere manier (technisch) werken dan in "voormalig" Ziggo gebied is het helaas niet mogelijk om exact hetzelfde weer mee te nemen. Hierdoor moeten we voor je nieuwe adres een compleet nieuw abonnement opvoeren en hier kan dus inderdaad een verschil komen te ontstaan in wat je had en wat je dan krijgt. Helaas is daar niets aan te veranderen. Dit maakt het natuurlijk niet minder zuur en ik snap je gevoel hierbij heel erg goed, maar er is helaas geen andere oplossing, sorry :(

Groet,

Jelle van Ziggo
Met andere woorden, je kunt klagen tot je een ons weegt, hebben we toch schijt aan
 
#19
Probleem is dat, wanneer je van "voormalig" UPC naar "voormalig" Ziggo gebied verhuisd (of andersom) je apparatuur niet geschikt is, dit omdat de netwerken nog wel gescheiden zijn. Omdat in "voormalig" UPC gebied alle ontvangers en modems (maar dit was bij Ziggo voor de modems ook altijd al zo) in bruikleen zijn en op een andere manier (technisch) werken dan in "voormalig" Ziggo gebied is het helaas niet mogelijk om exact hetzelfde weer mee te nemen. Hierdoor moeten we voor je nieuwe adres een compleet nieuw abonnement opvoeren en hier kan dus inderdaad een verschil komen te ontstaan in wat je had en wat je dan krijgt. Helaas is daar niets aan te veranderen. Dit maakt het natuurlijk niet minder zuur en ik snap je gevoel hierbij heel erg goed, maar er is helaas geen andere oplossing, sorry :(

Groet,

Jelle van Ziggo
Eindelijk duidelijkheid. Jammer dat die officiële verklaring er niet eerder kwam. Dan waren die paar stekelige opmerkingen wellicht achterwege gebleven. Maar ik versta er uit dat nieuwe abonnees in fUPC en fZiggo nog steeds niet volledig eendere apparatuur krijgen. Goed om te weten als ik weer eens iemand met een goede raad kan helpen.

Edit:
Nieuwsgierig hoe dit opgelost gaat worden als ooit die keuzevrijheid van eigen modem er doorkomt. Hoeft van mij niet, maar dat even terzijde. Dan zal men denk ik ook tegen die verschillen aanlopen. Zijn die dan gemakkelijk op te lossen?
 
Laatst bewerkt:
#20
Probleem is dat, wanneer je van "voormalig" UPC naar "voormalig" Ziggo gebied verhuisd (of andersom) je apparatuur niet geschikt is, dit omdat de netwerken nog wel gescheiden zijn. Omdat in "voormalig" UPC gebied alle ontvangers en modems (maar dit was bij Ziggo voor de modems ook altijd al zo) in bruikleen zijn en op een andere manier (technisch) werken dan in "voormalig" Ziggo gebied is het helaas niet mogelijk om exact hetzelfde weer mee te nemen. Hierdoor moeten we voor je nieuwe adres een compleet nieuw abonnement opvoeren en hier kan dus inderdaad een verschil komen te ontstaan in wat je had en wat je dan krijgt. Helaas is daar niets aan te veranderen. Dit maakt het natuurlijk niet minder zuur en ik snap je gevoel hierbij heel erg goed, maar er is helaas geen andere oplossing, sorry :(

Groet,

Jelle van Ziggo

Beste Jelle, tuurlijk is ons bekend dat met name het modem deel nog anders werkt in de verschillende regio's en er verschillende apparatuur in gebruik is., maar dat is toch niet zo'n probleem? Klant nieuwe apparatuur sturen en klaar. Maar dat wil niet zeggen dat je niet het abonnement onder dezelfde voorwaarden in een andere regio kunt voortzetten. Ik snap best dat wanneer jullie een nieuwe account voor z'n klant aanmaken het systeem (de software waar jullie mee werken) misschien niet standaard de mogelijkheden geeft om dit aan te geven en ik snap ook dat jullie als webcare of Ziggo medewerkers maar een beperkte speelruimte hebben maar is het dan niet jullie verantwoording om aan te geven aan je leidinggevende dat het beleid tav overstappers van regio moet veranderen want dit komt uiteraard wel vaker voor.

Overigens dat er toch custom oplossingen mogelijk zijn (extra zenderpakket, extra korting etc) weten we ook want er gaat wel is meer wat fout en dan lees je toch dat men soms een extra korting of andere oplossing krijgt. Techniek kun je niet zomaar aanpassen maar de rest is "mensen" werk.