• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Inlogproblemen bij Ziggo


@Dynabite
Dit is nu alleen nodig als een een workaround en niet de definitive oplossing, tot we het achterliggende probleem opgelost hebben.
Dat is goed nieuws! We wachten met spanning op de definitieve oplossing.
 
Goed nieuws voor Firefox gebruikers met inlog problemen. Sinds vandaag is er een nieuwe versie van Firefox. (v63) Deze versie maakt nu onderscheid tussen twee soorten 3th party cookies.

Firefox 63.png


Je kunt kiezen om alleen de trackers te blokkeren of alle. Ik heb het net getest, met bovenstaande instelling is inloggen geen probleem meer. Per default staat hij echter nog op alle, je zult dit dus zelf in de voorkeuren moeten aanpassen.

Er zit wel een maar aan: Firefox kan zelf geen trackers herkennen , maar zoekt ze op in een database. Nieuwe trackers of onbekende trackers kunnen nog steeds hun werk doen. Bij alle cookies zit je aan de veilige kant, maar met de aanbevolen instelling krijg je minder problemen op websites. Lees hierover meer op security.nl
 
Leuk bevonden: Sjah
Interessante en nuttige informatie Briolet.
Ik moet echter wel vaststellen dat er nog steeds een inlogprobleem speelt bij een gecombineerd abonnement op Ziggo en Vodafone.
Sinds kort heb ik een abonnement afgesloten voor Vodafone. Met het inloggen in My Vodafone kom ik op de al eerder in dit topic aangehaalde keuzemogelijkheid: inloggen in Mijn Ziggo of inloggen in My Vodafone. En dat veroorzaakt helaas nog steeds een conflictsituatie. Ik heb maar een noodoplossing toegepast om bij Vodafone als gebruikersnaam te kiezen voor een ander e-mail adres.
Ik vind het treurig dat dit koppelingsprobleem van beide accounts maanden na eerste constatering nog steeds niet is opgelost door Ziggo.
 
Laatst bewerkt: