• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Inlogproblemen bij Ziggo


Inderdaad:
Schermafbeelding 2018-10-21 om 09.53.49.png


Daarna denk je dat je alsnog uitgelogd bent. Maar kies je nogmaals "uitloggen" (of de "www.ziggo.nl/mijn-ziggo/welkom/" url) dan zie je dat je nog steeds in je account zit.

Edit: Gelukkig wordt je er binnen het uur uitgegooid door een timeout. Dat werk nog wel.
 
Laatst bewerkt:
Er is nu opeens een uitlogprobleem:
Boodschap in 't rood: 'Er is iets misgegaan met uitloggen. Probeer het opnieuw'.
LOL
Dat probleem is al heel lang. Ziggo moderator op het community geeft als antwoord dat je dat kan negeren want je bent toch uitgelogd.
 
…dat je dat kan negeren want je bent toch uitgelogd.
Niet dus. Zoals ik hierboven aangeef ben je echt niet uitgelogd. Zonder verder een wachtwoord op te geven kom je gewoon weer in je account door nogmaals "uitloggen" te kiezen. Pas veel later wordt je automatisch uitgelogd wegens 'inactiviteit'. Tot dan kan iedereen die bij je computer kan komen, ook gewoon in jouw account rommelen. Leuk als je een paar puberende kinderen hebt.
 
Wanneer komt er iemand met oplossing voor Fx, mag ook chrome of IE11 zijn...
Oplossing is er toch al lang? Ook third party cookies accepteren.

Het wordt alleen tijd dat @Webcare Ziggo eens aangeeft waarom dit nodig is.

Ook vermeldt Ziggo niet duidelijk dat third party cookies aan moeten staan, ze hebben het alleen over "cookies accepteren".
Het zou een hoop ellende en telefoontjes naar de helpdesk schelen als ze vermelden dat ook "third party cookies" aan moeten staan.
 
Laatst bewerkt:
Dat wist ik niet twigger, dank voor de info.
Ik zag overigens vanmorgen voor het eerst deze boodschap.
Ik weet niet of het k
Niet dus. Zoals ik hierboven aangeef ben je echt niet uitgelogd. Zonder verder een wachtwoord op te geven kom je gewoon weer in je account door nogmaals "uitloggen" te kiezen. Pas veel later wordt je automatisch uitgelogd wegens 'inactiviteit'. Tot dan kan iedereen die bij je computer kan komen, ook gewoon in jouw account rommelen. Leuk als je een paar puberende kinderen hebt.
Ik zeg alleen wat een moderator op het community forum heeft gezegd, maar wil niet zeggen dat het klopt natuurlijk. Ik log nooit uit maar laat ccleaner ff z'n werk doen voordat ik de pc afsluit dan ben ik altijd uitgelogd.
 
@Dynabite

Het klopt inderdaad dat op dit moment 'Third party cookies' aan moet staan om in te loggen. Een andere optie is om deze alleen van www.vodafoneziggo.nl toe te staan, maar dit heeft tot nu toe gemengde resultaten bij het aanraden.

Dit is nu alleen nodig als een een workaround en niet de definitive oplossing, tot we het achterliggende probleem opgelost hebben.

Groet,
David van Ziggo