• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Inlogproblemen bij Ziggo


#4
Misschien een probleempje met inloggen ivm het samenvoegen van Ziggo en Vodafone accounts?
Ze willen daar één van maken maar als ik lees dat het vrijwel bij niemand werkt zou ik dat zeker niet activeren!
 
#5
Geen probleempje, maar ziggo heeft een geheel nieuwe inlog url gemaakt.

Het is nu blijkbaar https://account.ziggo.nl/account/inloggen geworden. (Als je de oude url gebruikt wordt je doorgestuurd. Waarschijnlijk ging het daar mis bij TS)

Mijn wachtwoordmanager raakt daardoor in de war. Of eigenlijk merkt hij dat er nog niets voor account.ziggo.nl opgeslagen is en laat de opties zien voor mail.ziggo.nl, etc. Dat zijn allemaal andere wachtwoorden bij mij. Maar omdat ik gewend was om de eerste te kiezen, krijg ik nu de melding dat het wachtwoord fout is. Het duurde even voordat ik de oorzaak door de veranderde url had bemerkt. ;)

Safari maakt het nog bonter. Ook al krijg ik geen goede inlog, toch gaat hij die geprobeerde inlog gegevens opslaan in mijn wachtwoord manager. Waarschijnlijk omdat er nog geen entry was voor deze url en hij mij behulpzaam wil zijn. Lekker handig, want nu staat er wel een entry in de manager en bij de volgende inlogpoging vult hij dat foute wachtwoord in.

En omdat ik na een foute inlog een beetje beter kijk, kies ik het wachtwoord "voor deze site". Maar dat klopt dus niet omdat dit het juist toegevoegde wachtwoord is.

Ik noem dit omdat er vast andere Safari gebruikers zijn die hier tegenaan lopen.
 
Laatst bewerkt:
#7
@ Briolet: Ik krijg nog steeds de melding: "Ai, dat ging even mis" als ik inlog op jouw bovenstaande antwoord. Het werkt nog steeds niet. Ik kan niet inloggen op Ziggo en daaraan verbonden ook niet met Vodafone. Gisteren over gebeld met Ziggo, maar ze weten daar van niets. Ik wacht maar weer af.
 
#10
Het rommelt inderdaad.

Ik kreeg net ook bovenstaand scherm. En als ik dan op 'naar mijn Ziggo"klik, de melding: "Ai, dat ging mis"

10- seconden later kwam ik na het inlogscherm wel direct in mijn account.