1. Wegens vakantie had ik deel 2 van de serie Modus gemist. Replay van de horizon box gaf de melding dat het programma niet beschikbaar was voor replay. Via NPO uitzending gemist op mijn laptop was het wel beschikbaar, HDMI kabel naar tv en in prima kwaliteit alsnog bekeken. Hoe is dit verschil te verklaren?
2. De programma gids van de horizonbox is vaak minder gevuld dan de gids van de Ziggo Go App. Wat gebeurt er nu als ik in de App een programma opneem dat nog niet zichtbaar is in de gids van de Horizon box?
Binnenkort zal ik het weten maar misschien heeft iemand hier al ervaring mee.
Bij voorbaat dank voor info,
butanez
2. De programma gids van de horizonbox is vaak minder gevuld dan de gids van de Ziggo Go App. Wat gebeurt er nu als ik in de App een programma opneem dat nog niet zichtbaar is in de gids van de Horizon box?
Binnenkort zal ik het weten maar misschien heeft iemand hier al ervaring mee.
Bij voorbaat dank voor info,
butanez