• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Ziggo en Vodafone probleem


P.H.G. Pieper

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2018
Berichten
1
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Voorheen had ik een Connect&Play abonnement met internet en TV.
Mijn vrouw heeft een half jaar geleden een mobiel abonnement van Vodafone afgesloten.
Ze kreeg 5 euro korting en dubbele data op dat abonnement omdat we Ziggo klant waren.
Tot zover alles in orde.
Nu ben ik al maanden bezig het extra zenderpakket ( Ziggo Sport ) te activeren.
Na diverse telefoontjes lukte het niet.
Mij werd gezegd dat dat met dit Ziggo abonement niet mogelijk was.
Ik moest een nieuw abonnement afsluiten om dit mogelijk te maken.
Dit zou duurder uitvallen maar kreeg uiteindelijk korting waardoor het acceptabel werd.
Daarmee zou ik ook een nieuwe mediabox ontvangen.
Ik dacht dit niet nodig te hebben omdat ik een goed werkende Horizon box heb staan.
Mij werd gezegd dat dit niet anders kon en dat ik de nieuwe mediabox retour kon sturen.
De nieuwe mediabox bleek een Humax 5300C te zijn met veel minder opties dan de Horizon box.
Deze retour gestuurd.
Dezelfde dag werd mijn Horizon box gedeactiveerd.
Geen abonnement voor RTL4, 5, SBS6 enz.
Na weer een telefoontje en opgave van 3 smartcard nummers, 2 CI+ serienummers en Horizonbox serie nummer zou alles in orde komen.
Nu zijn ook de 2 smartcards in mijn TV's gedeactiveerd.
Ik kan alleen nog NPO 1 2 3 enz. kijken.
Tamelijk frustrerend dit en geen reclame voor Ziggo.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
935
Ai, dit had niet mogen gebeuren. Stuur je ons een priv├ębericht met daarin adres, klantnummer en verwijzing naar dit topic? Dan zorgen we ervoor dat alles zo snel als mogelijk in orde komt.