• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Wie helpt Ziggo aan een nieuw abonnement systeem!!


Status
Niet open voor verdere reacties.
#1
Na vele jaren bij UPC klant geweest (met een alles in 1 pakket en daarin het tv royaal pakket) was het plots Ziggo geworden ...
We kregen destijds per brief ook de mededeling dat alles zou blijven zoals we het hadden.. dat heeft een tijdje geduurd totdat we ons eens gingen verdiepen in de factuur omdat we merkten dat we veel meer moesten betalen dat we gewent waren.
Wat bleek ; er was plots een extra abonnement Movies & Series XL en dus 14,00 euro per maand meer op de rekening bijgekomen zonder dat we dat wisten en is laten weten... en wij hebben daar geen behoefte aan
dus wij gelijk contact opgenomen met de klantenservice en toen begon het "gedoe" ..
Niet zozeer met de mensen zelf (die zijn aardig en behulpzaam genoeg...) maar het systeem waar ze mee moeten werken ...
na het eerste contact met de klantenservice die de Movies & Series XL er af haalde kregen we een mail dat ons digitale tv abonnement was opgezegd en dat we de mediabox op moesten sturen... wij weer bellen en we mochten de mail als niet verzonden beschouwen en het was nu goed geregeld.... maar... de eerstvolgende factuur stond de 'movies en series xl' er gewoon weer bij dus ik weer contact opgenomen met ongeveer het zelfde resultaat.. 'zou nu goed moeten zijn' maar na 2 dagen kregen we een doos van ziggo bij de post ...of we de mediabox konden opsturen omdat de digitale tv abonnement was gestopt ... en zo gaat het maar door .
De Movies & Series XL blijft maar gewoon op de rekening staan en zodra je daar voor belt /chat gebeurt er wel weer iets.. de laatste keren werd het signaal naar onze media box binnen 2 uur na ons contact geblokkeerd en dan duurt het weer een dag voor het weer terug is (na weer contact hebben gehad).

Het probleem zit hem in ons tv pakket van upc ... dat bestaat niet meer bij ziggo en daarom zet het systeem de 'Movies & Series XL' telkens weer bij ons pakket neer, of dat zit er gewoon aan vast . Wat de medewerkers ook proberen het lukt ze volgens hunzelf wel... maar in de praktijk dus niet !!
Wij willen niet een ander Ziggo tv pakket simpel weg omdat we dan veel meer moeten gaan betalen of veel minder zenders overhouden.. terwijl ons was verzekerd bij de overname van UPC dat er niets zou veranderen voor ons..

Als open vraag aan Ziggo ; kunnen jullie het systeem aanpassen zodat het tv totaal/royaal pakket ook zonder 'Movies & Series XL' geleverd kan worden?
dan zou ons tijd bij het zoeken naar glasvezel alternatieven bij concurrenten schelen .... want wij zijn er goed zat van nu !!
 

OnlineGamer

Forum Member
Lid geworden
18 jan 2017
Berichten
551
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Meer ...
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Abonnee sinds (jaartal)
2000
#2
Het huidige Ziggo, heeft het oude UPC Tv royaal en HBO samen gevoegd in Movies&SeriesXL, van het oude Ziggo is Totaal en,HBO opgegaan in Movies&SeriesXL. De voorgangers bestaan niet meer, hierover is iedereen in de periode op tijd ingelicht. Dit is pas gebeurd na dat je die brief ontving dat UPC voortaan Ziggo werd. Enige tijd later is namelijk het bericht over Movies&SeriesXL gekomen. Dat tv royaal niet meer bestaat
 
Topicstarter
Topicstarter
W

Wbuitendijk

Forum Member
#5
en bovendien is dat niet volgens de overname belofte dat er niets voor ons zou veranderen... dus een uitzonderings- positie zou wel zo klant vriendelijk zijn geweest lijkt mij .

Toch bestaat het niet meer.
Klopt , maar daar hadden ze mijn inziens ook een uitzonderings positie mogen inbouwen voor ex-UPC klanten .


daar bedoel ik mee dat als de movies en series xl er perse bij moet ,dit dan zonder extra kosten geleverd zou kunnen worden .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

OnlineGamer

Forum Member
Lid geworden
18 jan 2017
Berichten
551
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Meer ...
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Abonnee sinds (jaartal)
2000
#6
daar bedoel ik mee dat als de movies en series xl er perse bij moet ,dit dan zonder extra kosten geleverd zou kunnen worden .
Dat kan niet, dan moeten ze dat voor exZiggo klanten ook doen.

Van UPC Nederland en Ziggo is niks over. Wat jij wil kan niet, Ziggo en UPC Nederland bestaan niet meer. Ziggo is inmiddels gefuseerd met Vodafone en alleen de naam Ziggo bestaat nog.

De oude TV abonnementen van Ziggo's voorgangers bestaan niet meer.
 
Topicstarter
Topicstarter
W

Wbuitendijk

Forum Member
#7
Dat kan volgens jou niet maar volgens de meeste medewerkers van Ziggo wel !! alleen het lukt ze niet door het Systeem krijg ik te horen en bovendien hadden wij van Ziggo (ook volgens enkele medewerkers) een passend alternatief moeten bieden omdat ziggo niet zonder toestemming zomaar een extra abonnement mag toevoegen... en dat is niet gedaan maar hoort 'als het goed is' wel zo te zijn .
 
Topicstarter
Topicstarter
W

Wbuitendijk

Forum Member
#9
niet ingelicht dus .. echt niet een mail of brief helemaal niets .. maar als ziggo zich zou op zou stellen zoals je nu zou schetsen zouden ze ons nooit zo willen helpen als ze nu proberen te doen en gelijk zeggen dat het niet kan , via telefoontjes met de klantenservice bleek wel degelijk dat wij recht hebben op wat wij hadden en vandaar dat er echt veel moeite voor ons al gedaan is ... anders zouden ze daar nooit aan beginnen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.