Shadowranger
Forum Gebruiker
- Berichten
- 616
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
@René
Dat zal allemaal wel geregeld zijn bij wet, maar vaak hoor je als consument er pas van als er maanden verstreken zijn dat gegevens zijn gelekt of het bedrijf is gehackt. Het belang van het bedrijf staat vaak voorop in tegenstelling tot het belang van de consument/ klant. Meestal word je pas op de hoogte gesteld als het in de media verschijnt. Ik denk dat hij wel een punt heeft al zal hij het niet hard kunnen maken. Vwb de informatievoorziening kunnen bedrijven idd beter open kaart spelen ipv alles op de klant af te schuiven. In de meeste gevallen zijn wij zelf de oorzaak, maar dat pleit hen niet vrij om alles dan maar af te schuiven naar de klant.
Dat zal allemaal wel geregeld zijn bij wet, maar vaak hoor je als consument er pas van als er maanden verstreken zijn dat gegevens zijn gelekt of het bedrijf is gehackt. Het belang van het bedrijf staat vaak voorop in tegenstelling tot het belang van de consument/ klant. Meestal word je pas op de hoogte gesteld als het in de media verschijnt. Ik denk dat hij wel een punt heeft al zal hij het niet hard kunnen maken. Vwb de informatievoorziening kunnen bedrijven idd beter open kaart spelen ipv alles op de klant af te schuiven. In de meeste gevallen zijn wij zelf de oorzaak, maar dat pleit hen niet vrij om alles dan maar af te schuiven naar de klant.