Spontane herstart Mediabox XL

Ik moet me helaas ook aansluiten bij dit topic. Mijn Samsung SMT-G7401 heeft het de laatste 2 weken ook op de heupen gekregen.
Wat de TS aangeeft is er dan een spontane herstart alsof de box zichzelf weer moet installeren.En daarna gaat ie gewoon uit, standby modus,
Het is de zoveelste irritatie die ik met Ziggo heb de laatste maanden.
Beetje jammer.

Ik vermoed dat dit probleem los staat van de meldingen over de Mediabox XL, maar natuurlijk niet minder vervelend!
Stuur even je postcode en huisnummer in een privébericht, samen met je bericht, dan zorgen we samen voor een passende oplossing!

Groet, Leroy van Ziggo
 
Ik heb deze week twee keer tijdens het TV kijken meegemaakt dat de box spontaan compleet opnieuw opstart. En niet even gauw aan en uit maar echt zo'n reset van 2 minuten waar je de streepjes op de box op en neer ziet gaan.
Volgens mij is dit het begin van de topic en zijn de reacties dus wel relevant. Ik heb trouwens mijn gevraagde gegevens opgestuurd.
 
Ik vermoed dat dit probleem los staat van de meldingen over de Mediabox XL, maar natuurlijk niet minder vervelend!
Stuur even je postcode en huisnummer in een privébericht, samen met je bericht, dan zorgen we samen voor een passende oplossing!

Groet, Leroy van Ziggo

Ik geb van de week al aangegeven bij de HD dat als er weer problemen zijn er een monteur mag komen om de hele bende mee te nemen. Want het is de laatste maanden ellende na ellende, eerst internet en nu die box.
 
Ik ervaar het zelfde met deze #$@% box, tv aan t kijken en opeens weer een reboot!
Fijn als je op een andere zender iets aan t opnemen bent..
 
Laatst bewerkt:
Ook ik had vanochtend een spontane reboot. Daarna deed het geluid het niet meer. Maar weer aan en uitgedaan en toen was er weer geluid.
 
Helaas heb ik ook last van spontane herstarts van 7401 box. Bovendien regelmatig geluidhikjes en sinds gisteren het blijven hangen van het beeld. Uitzetten van de box (achterop) hielp niet. Na aanzetten bleef het beeld nog steeds hangen. Vanochtend lijken de problemen spontaan opgelost! Heel vreemd allemaal. Dit geluidsproblemen zijn van de laatste weken en het beeld probleem is sinds gisteren. De spontane herstarts treden al langeretijd op. Wat me trouwens steeds meer gaat irriteren is het trage reageren in de tv gids. Al met al een kwalitatief slechte box.
 
Laatst bewerkt:
Dat de signaalmeters aangeven dat het signaal en de kwaliteit goed is zegt niet direct dat er niets met het signaal mis is en uitval/raar gedrag van de box kan ook door het signaal komen. Wil niet zeggen dat er niets met je Horizon mis is, maar kan signaalproblemen niet uitsluiten. Als je middels privébericht je postcode+huisnummer stuurt zullen we kijken wat we hierin kunnen betekenen.

groet,

Jelle van Ziggo

Ik heb een week geleden de gegevens opgestuurd maar tot op heden niets vernomen. Ook aan Anne doorgegeven. Internet is wel perfect.
 
Ik heb een week geleden de gegevens opgestuurd maar tot op heden niets vernomen. Ook aan Anne doorgegeven. Internet is wel perfect.
Zojuist gekeken, maar zie volgens mij geen privebericht van je bij ons? Heb je deze wel naar de Webcare Ziggo gestuurd? Of alleen aan Anne?

Groet,

Jelle van Ziggo
 
Wat er veranderd is weet ik niet, maar alle problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen!
 
Terug
Bovenaan