• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Reclame Code Commissie tikt Ziggo op vingers om misleidend adverteren


#2
Op persoonlijke titel ; Op alle slakken zout leggen, zoiets?

Maar dan moet ik wel eerlijk toegegeven dat ik gewoon een uitermate tevreden Ziggo klant ben.

Bijna geen downtime, 400/40 bijna altijd haalbaar.

En ja, de Horizon heeft geen supersnelle interface, maar geeft voor mij voldoende mooi beeld, schakelt snel genoeg tussen kanalen en opnemen/terugzien werkt ook prima.

Daarom in dit geval ; 'Boe, stomme Reclame Code Comissie', er zijn wel veel 'misleidendere' reclames.

Hulde voor Ziggo, ga zo door.
 
#3
Ik snap ook niet waarom de RCC hier een probleem van maakt. Gisteren was er nog een stuk op TV over regelrechte foute reclame over vitamines. De reclame beweerde dat aanbevolen dosissen, minimumeisen zijn in de hoop dat mensen veel meer vitamines gaan gebruiken dan de aanbevolen hoeveelheid. Een levensgevaarlijke bewering omdat je bij een te grote inname van vitamines er zelfs een vergiftiging van kunt oplopen.

Deze aangifte van misleidende reclame werd niet eens in behandeling genomen. En dit ging over de gezondheid van mensen. Lijkt me toch erger dan een snelheid van Ziggo die in piekuren niet gehaald wordt.

RCC :thumbsdownangry:
 
#4
Nu begint het toch wel echt idiote vormen aan te nemen. Een paar mislukte ambtenaar figuren die helemaal nergens verstand van hebben en hun geld niet waard zijn.

Er werdt duidelijk vermeld dat die 10 Gbit iets is van de toekomst en letterlijke alle internet aanbieders leveren een overboekte lijn. Je krijgt nooit gegarandeerde snelheden behalve als je daar heeeel veul geld voor neerlegt als zakelijke klant. (als consument niet eens mogelijk) In de praktijk merk je trouwens zelden wat van overboeking of het moet een keer echt druk zijn. Kortom je haalt netjes je snelheid, dat is bij DSL natuurlijk wel anders.

Kortom ophoeren met die reclame kut commisie..... de zoveelste geld verslindende prut club waar niemand om heeft gevraagd.
 
#6
Die reclame code commissie kunnen ze beter de mosterd na de maaltijd commissie noemen.
Tegen de tijd dat de tik op de vingers komt, is de reclamecampagne allang afgelopen en vergeten,
en hebben de desbetreffende bedrijven allang een nieuwe of aangepaste versie.
Maar ja, zoals hierboven al vermeld, iedereen moet toch aant werk blijven ;)

Ikzelf ben zeer tevreden over de beloofde snelheid,
bijna altijd volle bak.
 
Laatst bewerkt:
#7
Al is de reclamecampagne allang afgelopen is die tik wel nodig om herhaling te voorkomen.
Ook een keer de commissie een klacht gestuurd en gelijk gekregen. Wordt er geadverteerd alles voor .... kom je bij de kassa is blijkt het anders, Tik op vingers gekregen en ja paar weken later was de advertentie aangepast, transparantie geeft dujdelijkheid en dat is ziggo niet.
 
#10
Je krijgt bijna het idee dat 1 van de leden die dit bepaald hebben zelf problemen hebben met Ziggo en daarom hier zich druk over gaan maken. Hoewel eerlijke reclame belangrijk is, kan me nog wel een reclame herinneren met de Horizon toen deze net uitgebracht was. Het ging zo soepel in de reclame, nou zo soepel heeft het nooit gewerkt. Maar zoals hierboven al wordt vermeld, er zijn veel ergere reclames met vitamines die helemaal niet gezond zijn....