Onduidelijkheid firmware Connect Box (Compal)

Welk hardware versie heb je dan ?

Hier de

Conform standaard specificaties:DOCSIS 3.0
Hardware versie:5.01
Software versie:CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4m1-GA-NOSH
MAC-adres:
Serienummer modem:DEAP
Beschikbaarheid:0day(s)12h:48m:16s
Netwerk toegang:Toegang tot internet
[TBODY] [/TBODY]
 
Hier heeft het modem ook een update uitgevoerd, WIFI lichtje blijf nu constant aan, voorheen ging deze uit
 

Bijlagen

  • Connect box.jpg
    Connect box.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 167
Afgelopen nacht is ook hier de update geweest. Ik merk tot nu toe geen verschil.
 
Kreeg vannacht de update maar dacht dat het een modem storing was, omdat het connectie ledje bleef knipperen, echte digibeet als ik ben, haalde ik de modem van stroom en start hem weer op, en zag dat hij nog steeds knipperde, dus probeerde ik in te loggen op de modem pagina, waar stond dat ik met me fikken van de modem af moest blijven vanwege een software update.
Dacht o nee he, dat uitzette van de modem was vast niet slim, na een uur geknipper te hebben gekeken, en dacht dat hij bleef hangen in die software update, ging deze eindelijk uit.
waarna ik weer kon inloggen op de modem pagina, en zag dat ik nog steeds de zelfde software versie had, maar gelukkig werkte de modem nog.
Ik haalde de modem weer van stroom in de gedachte dat ik misschien nog een kans had te upgrade, maar niks knipperde, bij controle op de modem pagina gaf hij echter nu wel aan dat ik de nieuwste versie had.
Weet nu dat ik in vervolg bij knipperende leds, het beste eerst de modem status check.
 
Hier nu ook nieuwe software versie:
Hardware versie:4.01
Software versie:CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4m1-GA-NOSH
[TBODY] [/TBODY]
En 20 downstream-kanalen en 6 upstream-kanalen.

T3 time-outs zijn er echter ook nog steeds.
 
Ik nu ook de nieuwste versie.
Maar nog wel 16/6 en met T3 errors binnen het uur na opnieuw starten.
 
Nieuwste versie had ik hier al (naar schatting) sinds medio oktober.
Vanwege onduidelijkheid in hoeverre groot onderhoud hier nu wel of niet heeft plaatsgevonden voor de aardigheid mijn Connect Box gereset, maar ook na die reset nog steeds 16/6.
 
Vannacht ook de nieuwe firmware versie ( CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4m1-GA-NOSH ) gekregen.
Afwachten of ik er iets van ga merken.
 
Ik zie net dat ik de nieuwe firmware ook heb, maar had hiervoor ook al 20 downstream Chanels,
en de T3 meldingen nog steeds, maar alles loopt nog steeds goed hier.
 
Terug
Bovenaan