• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Gaan we weer Hitron gekl.....t


#1
Zakelijk abbo 60/10>

Ik gebruik een wemo switch waar koffie apparaat op staat (profitec pro 700).
Helaas vanmorgen geen koffie ha ha ha.
Er was wel verbinding echter wilde ik kijken in de hitron wat er aan de hand was.

Wat ik als 1e zag was dat mijn hele configuratie scherm (5GHz) (in de Hitron) er niet meer was HUH, gewoon helemaal weg allen de 2,4 GHzstond er nog, uiteraard heb ik er zelf niks aan gedaan.
Dus mijn wemo switch zit op het 5GHz netwerk vandaar dat de switch niet is aangegaan.

Dus kei harde reset gedaan en toen was die er weer (opgelost), maar toch wel rare dingen dit hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
#3
Dat van de verbinding helemaal wegvallen op dat community.shaw.ca herken ik wel met mijn TWG870 modem. Computer opnieuw opstarten helpt niet, alleen modem herstarten helpt. Geen idee of het aan het modem ligt (tabellen die vol lopen of zo), of dat er wat fout gaat in het netwerk van Ziggo. Lampjes van modem branden gewoon allemaal zoals het hoort wanneer internet wegvalt.
 
Topicstarter
Topicstarter
E

Edwin45

Forum Member
#4
Klopt, ik heb dit al sinds ik de Hitron heb.
Ik denk dat de meeste mensen met Hitron niet eens in de gaten hebben dat hun verbinding om de week in elkaar dondert.
Herstarten Hitron lost dat voor ongeveer voor 1 week op.