• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Update Ziggo Go app (Windows 10) v1.2.3.0 – 2.2.3.15084


Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
927
Meer ...
Beroep
Webcare Ziggo
#1
Hi,

Vandaag komt er voor Ziggo GO een kleine update van de Windows 10 app. Er zijn geen nieuwe functionaliteiten toegevoegd, wel een aantal kleine bugfixes.

Bug / Symptomen voor Ziggo klanten met de huidige versie (1.2.2.0 – 2.2.3.14551):
  • Wanneer je naar het ‘Nu Live‘ menu gaat, kan het voorkomen dat de gebruiker de melding ziet ‘Geen programmagegevens beschikbaar’.
  • In het ‘TV Gids & Replay’ menu wordt de laadstatus ('Loading...') eindeloos getoond.
  • Wanneer de programma informatie niet beschikbaar is, is het niet mogelijk om een programma te herstarten omdat de Replay button mist.
Release notes:
In deze update hebben we het probleem opgelost waarbij de programma informatie in het 'TV KIJKEN' menu (Nu Live & TV-Gids) soms niet beschikbaar was. Als gevolg daarvan was het soms ook niet mogelijk om programma’s terug te kijken via Replay.

App versie:
1.2.3.0 – 2.2.3.15084

Wanneer is app update beschikbaar:

  • De update komt vandaag gedurende de dag beschikbaar. Klanten die automatische updates aan hebben staan krijgen deze vanzelf binnen.
  • Voor een nieuwe download kan het zijn dat de update er langer over doet voordat deze in de Windows Store zichtbaar is.
 
#4
Nou ik zie nog steeds in het hoofdscherm geen programmagegevens beschikbaar bij meest bekeken. En ik heb de laatste versie inmiddels....

EDIT: probleem opgelost na herinstallatie van de app
 
Laatst bewerkt:
#5
Een vrij ernstige bug gevonden en je loopt er eigenlijk zo tegenaan. In Meest bekeken en Nu live staan de begin- en eindtijden van een programma één tot anderhalf uur te ver vooruit. Bijv. begint Pauw om 22 uur, dan staat de tijd eronder op 23 uur of 23:10. De voortgangsbalkjes van alle programma's staan dan ook allemaal op nul! Ik heb dit op verschillende laptops geconstateerd, dus het is geen lokaal probleem.
 
#9