• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Te snel over van ziggo naar vodafone mobiel


#11
De startdatum van je contract is 10 augustus 2017.
De einddatum van je contract is 9 september 2017.

Ik kan nu op VERLENGEN knop drukken, maar wat gaat er dan gebeuren. Iemand al gedaan??
Niet doen! @marcedwin Je krijgt automatisch een maandcontract hetgeen natuurlijk erg fijn is ten opzichte van de overige klanten die aan 1 of 2 jaren zijn gebonden. Het blijft nu lekker per maand doorlopen en als je gaat verlengen raak je misschien wat voordelen kwijt...
 
#12
Logisch, je hebt nu een contract met 1 maand opzegtermijn. Wat verlengen dan kan zijn?? Zal wel iets met een 1 of 2 jaars contract hebben te maken.
Zelf kan ik nog niet drukken. Ik ga vrijdag pas over. Dat duurt dus wel wat langer dan de beloofde 6 dagen. (11 dagen)
Ik zou dus niks hoeven doen en dan loopt het per maand door. Enerzijds logisch, anderzijds vind ik de communicatie van ze onduidelijk.
 
#13
Dat stond toch in het 'bedankt voor je bestelling' mailtje. Ik lees daarin tot twee keer dat het om een maandelijks abonnement gaat wat automatisch wordt verlengd...

Knipsel.JPG
 
Laatst bewerkt:
#14
Dat stond toch in het 'bedankt voor je bestelling' mailtje. Ik lees daarin tot twee keer dat het om een maandelijks abonnement gaat wat automatisch wordt verlengd...

Bekijk bijlage 19340
Dat begrijp ik wel, maar waarom geven ze mij dan die knop verlengen. Dat is dan toch niet duidelijk?
 
#15
Daar heb je best wel gelijk ik hoor maar die knop is eigenlijk bestemd voor klanten met een één- of tweejaars contract die voor verlenging in aanmerking komen. Vodafone kent eigenlijk geen maandcontracten en dan zouden hun website moeten aanpassen voor die, in hun ogen, paar klanten van UPC. Maar het is wel onduidelijk voor de voormalige UPC klanten...
 
#16
PFF, ik kon me er maar niet mee verenigen met het mooie aanbod van nu zoals ik al had aangegeven, gelezen op:
https://tweakers.net/nieuws/127749/...anten-vanaf-september-over-naar-vodafone.html

Door nog eens rond te kijken of er nog meer mensen boos zijn of waren kwam ik dit tegen:
https://community.ziggo.nl/abonnement-153/boos-te-vroeg-overgestapt-naar-vodafone-20098

Ik ben overgestapt per juli 2017 van Ziggo- naar Vodafone mobiel.
Dus ik heb het nummer gebeld, is van Vodafone klantenservice.
Door een bijzonder vriendelijke medewerker zonder enig probleem alsnog overgezet naar 15 euro/mnd onbeperkt bellen en 6 GB internet.

Voor mij is dit een groot applaus voor Vodafone en ook een bijzonder warme douche. ;D
 
#19
Trouwens, net ff ingelogt bij ZI|GGO. Moest mijn gratis zender zelf activeren. Gelijk maar gedaan (dacht dat dat automatisch ging). Krijg net mail binnen:

{quote}
Omdat u het extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal nu gratis kijkt, hebben we de betaalde versie hiervan beëindigd.
  • Ziggo Sport Totaal
{/quote}

Nu alleen nog ff de afschrijving augustus mobiel Ziggo terugkrigen (deel). Vooralsnog lijkt e.e.a. dus soepel te gaan.

Geweldig voor je! En daarbij krijg je ook nog gratis de 100 belminuten náár de EU.
Gratis ? Denk dat we altijd teveel betaald hebben. Anyway, dat is een andere discussie.