H
hiawath
Dag,
Vanaf januari heb ik internet van Ziggo. Na een aantal contacts met helpdesk was het toch gelukt om wifiSpot aan te zetten en op mijn windows laptop te instellen.
Tot ongeveer maart had ik geen problemen mee en alles werkte op de plek waar ik vaak met mijn laptop zit. Sinds vorige week ben ik weer op de zelfde plek gekomen en "oeps". Geen verbinding of snelheid onder 100Kb (gemiddeld tussen 25-40Kb) ipv 10Mbit (download). Iedere keer als ik probeer verbinding met wifispot te maken moet ik mijn gebruikersnaam en WW opnieuw invoeren.
Ik heb volgende vraag: is het wat veranderd aan het ziggo wifi beleid? Zit er een tijdslimiet of data limiet wat je krijgt als je vaker op wifispot komt?
P.s. moet ik wel bij zeggen dat ik downgraded van w10 naar win8.1. Certificaat zit er wel op. Ook zie ik 5/vijf ziggo ssid in de beurt met goed signaal.
Vanaf januari heb ik internet van Ziggo. Na een aantal contacts met helpdesk was het toch gelukt om wifiSpot aan te zetten en op mijn windows laptop te instellen.
Tot ongeveer maart had ik geen problemen mee en alles werkte op de plek waar ik vaak met mijn laptop zit. Sinds vorige week ben ik weer op de zelfde plek gekomen en "oeps". Geen verbinding of snelheid onder 100Kb (gemiddeld tussen 25-40Kb) ipv 10Mbit (download). Iedere keer als ik probeer verbinding met wifispot te maken moet ik mijn gebruikersnaam en WW opnieuw invoeren.
Ik heb volgende vraag: is het wat veranderd aan het ziggo wifi beleid? Zit er een tijdslimiet of data limiet wat je krijgt als je vaker op wifispot komt?
P.s. moet ik wel bij zeggen dat ik downgraded van w10 naar win8.1. Certificaat zit er wel op. Ook zie ik 5/vijf ziggo ssid in de beurt met goed signaal.
Laatst bewerkt door een moderator: