• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Migratie Ziggo naar Vodafone


#41
Vandaag facturen van Vodafone voor beide telefoonnummers afzonderlijk ontvangen. Voor de eerste was het de tweede factuur en weer zonder de creditering van de onterechte belkosten. De andere met ingangsdatum van de eerste verzending en door Vodafone weer net zo snel geannuleerde simkaart. Voor beide gebeld, maar tegen zoveel onwil kan ik niet op. Een medewerker dreigde zelfs de geluidsopnames terug te luisteren. Ik heb hem geadviseerd dat vooral te doen, wel allemaal graag! Een voorzichtig 'o' was wat resteerde, maar corrigeren wilde hij niet.
Gelukkig is het bedrag laag; dat wordt 2 ijsjes minder :-) Ik laat het erbij zitten en hoop dat Vodafone ooit wijzer wordt.

Dank aan de forum-leden die me bij deze migratie gesteund hebben en me er doorheen hebben gesleept.
 
#44
Mee eens, Niet verlengen! Je hebt een maandabonnement: de einddatum staat dan altijd over een maand. Indien je niet verlengt, houd je het maandabonnement (zolang je dat wilt). Mocht je al (per ongeluk/door andere interpretatie) hebben verlengd, maak dan gebruik van je recht om (binnen 14 dagen) terug te komen op je keuze. Zie ook: https://ziggoforum.nl/topics/90909/page-2
 
#46
Vandaag facturen van Vodafone voor beide telefoonnummers afzonderlijk ontvangen. Voor de eerste was het de tweede factuur en weer zonder de creditering van de onterechte belkosten. De andere met ingangsdatum van de eerste verzending en door Vodafone weer net zo snel geannuleerde simkaart. Voor beide gebeld, maar tegen zoveel onwil kan ik niet op. Een medewerker dreigde zelfs de geluidsopnames terug te luisteren. Ik heb hem geadviseerd dat vooral te doen, wel allemaal graag! Een voorzichtig 'o' was wat resteerde, maar corrigeren wilde hij niet.
Gelukkig is het bedrag laag; dat wordt 2 ijsjes minder :-) Ik laat het erbij zitten en hoop dat Vodafone ooit wijzer wordt.

Dank aan de forum-leden die me bij deze migratie gesteund hebben en me er doorheen hebben gesleept.
Niet bij laten zitten ik zou webcare nog eens benaderen en kijken of die je kunnen helpen. Ik ben goed geholpen laatst door webcare en zelfs door de Vodafone kant gebeld om eea uit te leggen waarom dingen fout gingen en de belofte dat ze de creditering in de gaten gingen houden.
Wij zijn overgegaan van tele2 naar Vodafone ivm de extra's maar de 5 euro korting moet nog geregeld worden, en extra TV pakket ging wat lastig door andere omstandigheden. Prima uitgelegd door @Webcare Ziggo en nog een pro actief belletje van de Vodafone afdeling!
Prima komt wel goed gaat langer duren dan verwacht maar de creditering gaat echt wel komen.