1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Replay TV

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door 70ReS, 20 apr 2017.

  1. 70ReS

    70ReS Forum Member

    Berichten:
    123
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Locatie:
    Rijswijk (ZH) - Casema
    Lid geworden:
    7 jan 2014
    Replay TV werkt slecht

    Ben ik de enigste die merkt dat Replay TV via de Horizonbox slechter gaat werken? Je moet ongans op de afstandsbediening drukken om links of rechts te gaan.
    En nee, de batterijen zijn vol.
    Je krijgt nu de neiging als je wilt opnemen het via de PC of mobiele telefoon te doen.
     
  2. Jammer dat jij het zo moet ervaren. Op dit moment speelt er een storing met Replay TV. Probleem is bekend en we werken aan een oplossing.
     
  3. 70ReS

    70ReS Forum Member

    Berichten:
    123
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Locatie:
    Rijswijk (ZH) - Casema
    Lid geworden:
    7 jan 2014
    Bedankt voor deze info. Hopelijk is de storing redelijk snel opgelost.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2017
  4. Je bent niet de enige. mediabox en replay werken hier heel slecht. ik kan zelfs niks met horizon go op mobiel en pc.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2017
  5. Lukte mij van de week ook niet. Heel de gids bevroor eindelijk deed alles het weer.
     
  6. 70ReS

    70ReS Forum Member

    Berichten:
    123
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Locatie:
    Rijswijk (ZH) - Casema
    Lid geworden:
    7 jan 2014
    Heen en weer navigeren ook geen problemen meer mee?
    Moet het hier nog testen, maar was vandeweek een drama.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2017
  7. Heb verder nog niet uitgeprobeerd. Zal morgen wel eens kijken of het weer wel gaat.
     
  8. Ik heb sinds vandaag ook problemen met mn HB,repaly werkt ook niet goed,loopt steeds vast,schakelaar uit en weer aan en even geduld aub in beeld komt er te staan.Via mn app lukt niet meer om te programmeren,kan geen verbinding met de HB maken komt inbeeld,heb de nieuwste app geinstallleerd.Is er een nieuw software update geweest,gisteren?
    Zag iets van 21 april bij update in menu?
    HB zit wel in het thuis netwerk als je bij instellingen kijkt.


    Heb sinds donderdag nieuwe connect box modem en die in bridge laten zetten en router opnieuw moeten instellen.Vraag me af of het daarmee te maken heeft?


    Edit:kom er nu helemaal niet meer in,blijft op even geduld aub staan.Offline lampje brand trouwend niet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2017
  9. Hallo Marcel,

    Wanneer een Horizon vervangen is kan het enige tijd duren voordat de nieuwe met de app gekoppeld is, dit omdat de oude bij ons administratief eerst moet worden aangemeld en mijn Ziggo moet worden bijgewerkt. Je zou dan al wel tv moeten kunnen kijken.

    Voor Replay tv maakt de horizon gebruik van een interne modem, kan zijn dat deze signaalproblemen heeft. Kan zijn dat je met tv kijken niets merkt omdat hier weer een aparte tuner voor gebruikt wordt. Kunnen wel voor je kijken of het een signaalprobleem betreft, stuur hiervoor middels priv├ębericht je postcode+huisnummer.

    Groet,

    Jelle - Ziggo Webcare
     
  10. Ik had er ook een nieuwe topic over geopend maar ik
    heb ziggo gebeld en die stuurt volgende week een monteur,had nog tip gekregen om antennekabel rechtstreeks op de HB aan te sluiten en dan de afstandsbediening er boven op te leggen.
    Maar werkt ook niet.Kreeg een 1060 code.Toen weer gebeld en toen zei men toen ik alles had uitgelegd dat je nooit naar fabrieksinstellingen mag terug zetten want dan verbreekt die de verbinding met ziggo en ze konden hem ook niet meer op afstand resetten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2017

Deel Deze Pagina